فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۱-۰۵-۱۳۹۶
کد ۵۵۲۱۲۷
انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۱-۰۵-۱۳۹۶

جهانگیری: چرا باید برای ۱۰ روز استعفا بدهم؟

جهانگیری: چرا باید برای ۱۰ روز استعفا بدهم؟
اسحاق جهانگیری در واکنش به شایعاتی درباره استعفایش از سمت معاون اول رییس‌جمهور گفت: چرا باید برای ۱۰ روز استعفا بدهم؟

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسشی درباره صحت خبر استعفایش از سمت معاونت اول رییس جمهور  اظهار داشت: تعبیر استعفا که به‌کار برده شد، به هیچ وجه درست نبود. به طور طبیعی ۱۲ مرداد برای همه اعضای دولت پایان دوره است، در این صورت کسی که ۴ سال کار کرده است، چرا باید برای ۱۰ روز استعفا بدهد؟

وی در ادامه افزود: معلوم است که این موضوع از اصل درست نیست و برخی از پیش خود چیزهایی را مطرح می‌کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده