فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۲-۰۵-۱۳۹۶
کد ۵۵۲۴۲۵
انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۲-۰۵-۱۳۹۶

مکاتبه یک استقلالی دیگر با AFC برای دریافت طلبش

مکاتبه یک استقلالی دیگر با AFC برای دریافت طلبش
بازیکن پیشین استقلال برای دریافت طلبش از این باشگاه با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان، کاوه رضایی و هاشم بیک‌زاده که برای دریافت مطالبات خود از باشگاه استقلال به AFC نامه زده بودند، مجید غلام‌نژاد هم اقدام به این کار کرد.

مدافع راست پیشین استقلال مبلغ 800 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارد و نزدیک به سه سال است که از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این زمینه حکم دارد، اما با این وجود هنوز نتوانسته پولش را از باشگاه استقلال بگیرد.

چنانچه باشگاه استقلال این مکاتبات را جدی نگیرد هیچ بعید نیست AFC این تیم را از لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی هم مجری تلویزیون شدند پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر چین از تنگه تایوان عبور کرد شنیده شدن صدای انفجار در سلیمانیه عراق تسهیل خدمات قضایی برای دانش‌آموختگان حقوق بهینه‌سازی مسیرهای پروازی ایران و عراق؛ کاهش زمان سفر به نجف و بغداد