فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۶۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۹-۰۸-۱۳۹۶
کد ۵۶۹۷۰۵
انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۹-۰۸-۱۳۹۶

وزارت اطلاعات: باند آدم​ ربایی متلاشی شد

وزارت اطلاعات: باند آدم​ ربایی متلاشی شد

سربازان گمنام امام زمان (عج) یک باند آدم ربایی را که باعنوان وزارت اطلاعات دست به اقدامات مجرمانه می زدند، متلاشی کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اعضای این باند 11 نفره که از اشرار سابقه دار هستند با تجهیزات نظامی غیرمجاز اقدام به ربایش شهروندان می کردند و با ایجاد رعب و وحشت از طعمه هایشان اخاذی می کردند.

با اقدامات اطلاعاتی اعضای این باند شناسایی و همه اعضای آن در شهرهای تهران، ورامین، قم و الیگودرز بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

وزارت اطلاعات از هموطنان خواست درصورت مشاهده افرادی که از نام بیت مقام معظم رهبری و این وزارتخانه سوء استفاده می کنند، مراتب را به ستاد خبری 113 اطلاع دهند.

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: وزارت اطلاعات
ارسال به دوستان
ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا)