فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۸۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۶
کد ۵۸۳۹۸۹
انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۶

قلعه‌نویی: قبلا 8نفره بازی می‌کردیم، حالا 11 نفره!

عصر ایران
نیم فصل اول امتیازاتی که از دست دادیم دلایل خاص خودش را داشت و دیگر آن روند گذشته را نخواهیم داشت. از مدیرعامل باشگاه آذری تشکر می‌کنم که در شرایط سخت تیم را حمایت کردند. ما باید در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم و موقعیت‌سوزی نکنیم چرا که در بازی امروز ما می‌توانستیم با اختلاف پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید این بازی هم می‌توانست با نتیجه پرگل به سود ما و هم با نتیجه تساوی به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی تیمش برابر پیکان در نشست خبری، گفت: این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود. خوشحالم از اینکه بردیم و این دومین پیروزی ما در نیم فصل دوم است.

او ادامه داد: بازیکنان‌مان در زمین دوندگی زیادی داشتند اما می‌خواهم از آنها یک گلایه کنم. این بازی می‌توانست در دقایق ابتدایی بازی با چند گل به سود ما ادامه پیدا کند. از طرفی هم می‌توانست با گل خوردن ما در دقایق انتهایی بازی به پایان برسد اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد. در کل از تک تک بازیکنانم ممنون هستم که با وجود اینکه هنوز با هم هماهنگ نشدند خوب کار کردند. امیدوارم این روند رو به صعود ما در هفته‌های آینده ادامه پیدا کند.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: نیم فصل اول امتیازاتی که از دست دادیم دلایل خاص خودش را داشت و دیگر آن روند گذشته را نخواهیم داشت. از مدیرعامل باشگاه آذری تشکر می‌کنم که در شرایط سخت تیم را حمایت کردند. ما باید در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم و موقعیت‌سوزی نکنیم چرا که در بازی امروز ما می‌توانستیم با اختلاف پیروز شویم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که در زمان‌هایی از بازی عصبانی به نظر می‌رسید، گفت: من از دست بازیکنانم ناراحت بودم چرا که برخی از آنها انتظاراتی که از این بازیکنان را داشتم برآورده نکردند و در صحنه‌ای که ما گل اول را دریافت کردیم فکر می‌کنم ضربه کاشته خطا نبود و امیدوارم که این‌چنین نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد فصل آینده با ذوب‌آهن تمدید قرارداد کند یا خیر؟ گفت: مربی قبل از اینکه وارد شود در خروج را به او نشان می‌دهند. من قبلا هم در اصفهان بودم اما امسال واقعا اذیت شدم. در بازی‌های قبل ما هفت الی هشت نفره بازی می‌کردیم ولی در این بازی‌ها یازده نفره بازی می‌کنیم. در پایان باید ببینیم نظر باشگاه چیست و آیا مرا می‌خواهد یا نه؟

برچسب ها: قلعه نوعی ، ذوب آهن
ارسال به دوستان
امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد