فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۸۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۱ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۶
کد ۵۸۵۸۷۷
انتشار: ۰۰:۵۱ - ۲۴-۱۰-۱۳۹۶

موگريني: پايبندي امريکا به برجام گامي مثبت است

موگريني: پايبندي امريکا به برجام گامي مثبت است

مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا گفت اين مثبت است که آمريکا به تعهدات خود در برجام پايبند مي ماند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فدريکا موگريني در وبگاه اينترنتي خود نوشت روزهاي سختي بود به ويژه به خاطر تلاشي که براي حفظ توافق هسته اي با ايران انجام داديم. من در روز پنجشنبه نشستي در بروکسل با جواد ظريف وزير امور خارجه ايران و وزراي امور خارجه سه کشور اروپايي که در اين توافق مذاکره کردند (ژان ايو لودريان از فرانسه ، بوريس جانسون از انگليس و زيگمار گابريل از آلمان)، داشتم.

اين توافق در حال کار کردن است و آژانس بين المللي انرژي اتمي 9 بارتاکنون تاييد کرده است و اين براي امنيت اروپا و جهان مهم است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: موگرینی
ارسال به دوستان
ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱-۱ مصر/رامین بازی را مساوی کرد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا