فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۸۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۷-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۸۹۰۳۴
انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۷-۱۱-۱۳۹۶

اتهام جدید وزیر خارجه امارات علیه ایران

انور قرقاش در واکنش به اظهارات امیرعبداللهیان مشاور ارشد لاریجانی در توییتر مدعی شد که ایران حقوق همسایگان و برادران اسلامی را رعایت نمی‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، وزیر خارجه امارات انور قرقاش در توییتر خود به انتقادات حسین امیرعبداللهیان مشاور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.

امیرعبداللهیان روز جمعه در توییتر خود از عربستان، امارات و بحرین برای اقدامات مشابه آنها علیه ایران در پنل اقتصادی اجلاس داووس انتقاد کرد و گفت: «صف آرایی سعودی، امارات و بحرین در داووس علیه تهران خطای راهبردی است. فراموش نکنید که در روزهای سخت اشغال کامل کویت توسط صدام ، ما در کنار همسایه عرب خود و مردم کویت مردانه ایستادیم. کاخ سفید و موساد از شما بعنوان دستمال یک بار مصرف استفاده می‌کند اما همسایگی و مسلمانی ما ابدی است.»

انور قرقاش در واکنش به این توییت مدعی شد: « سوالی که از دکتر عبداللهیان باید پرسید دلیل این سیاست‌های سعودی، عربستان و بحرین در قبال ایران است. او باید ادعای ایران در مورد اشغال چهار کشور عربی را متوقف کند و از فروپاشی پنجمین کشور جلوگیری کند. او باید بر نیاز ایران به رعایت حقوق همسایگی و برادری اسلامی تاکید کند.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟