فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۹۲۰۶۱
انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۶

لیگ عربستان چگونه ۱۶ تیمی می‌شود؟

عصر ایران
بنابراین در پایان فصل جاری تیم های پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر عربستان سقوط می‌کنند و در عوض ۴ تیم از لیگ یک بالا می آیند تا از فصل آینده، عربستان هم لیگ ۱۶ تیمی داشته باشد.

سازمان لیگ عربستان تصمیم گرفته که لیگ این کشور را از حالت ۱۴ تیمی خارج و به ۱۶ تیم ارتقا دهد.

به گزارش ورزش سه، آن ها با این کار قصد دارند سطح فوتبال کشورشان را افزایش دهند و این ورزش را به طور حرفه ای در نقاط مختلف عربستان، بگسترانند و همچون کشورهای مختلف آسیایی از جمله ایران، لیگشان را ۱۶ تیمی کنند.

اما به جای عدم سقوط تیم ها در فصل جاری، متولیان فوتبال این کشور تصمیم گرفته اند قانون سعود پابرجا بماند و به جای آن، تیم های بیشتری از لیگ پایین تر صعود کنند.

بنابراین در پایان فصل جاری تیم های پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر عربستان سقوط می‌کنند و در عوض ۴ تیم از لیگ یک بالا می آیند تا از فصل آینده، عربستان هم لیگ ۱۶ تیمی داشته باشد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: عربستان ، لیگ
ارسال به دوستان
روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم