فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۵۴۲۲
انتشار: ۲۱:۳۹ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۶
باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند و باید همکاری شود

گرشاسبی: حق پخش ندهند، تصمیم دیگری می‌گیریم

عصر ایران
در دو سه سال گذشته تصمیم‌هایی که گرفته شد ‏منتج به نتیجه نشد و بعد از تغییر ریاست صدا و سیما رئیس جدید توافق ها را رد کرد و آن را قبول نداشت امیدوارم این مرتبه ‏علی عسگری رئیس صدا و سیما به تعهدات این سازمان پایبند باشد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه‌ای که در خصوص حق پخش فوتبال برگزار شده بود، به گلایه از دست اندرکاران این امر پرداخت.سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه‌ای که در خصوص حق پخش فوتبال برگزار شده بود، به گلایه از دست اندرکاران این امر پرداخت.
به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه مدیران باشگاه‌ها به همراه رئیس ‏فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان اینطور توضیح داد: جلسه خیلی خوبی برگزار شد و تصمیمات مهمی اتخاذ کردیم. باید از ‏فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر کنم که در آستانه حضور بالاترین مقام اجرایی فوتبال جهان رئیس فیفا با درخواست باشگاه ‏ها موافقت کردند و این جلسه برگزار شد. در این نشست در مورد مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد.

وی با اشاره به موضوع حق پخش و درخواست آنها برای پرداخت آن گفت: درخواست باشگاه‌ها دریافت حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما است این حق پخش جز حقوق مسلم فوتبال و باشگاه ‏ها محسوب می‌شود و با توجه به اینکه باشگاه‌های مختلف با مشکلات و مسایل اقتصادی دست به گریبان هستند از مسئولان ‏صدا و سیما انتظار داریم هماهنگی لازم را با باشگاه ها و اهالی فوتبال داشته باشند و سهم و حق فوتبال و باشگاه ها داده شود.‏

گرشاسبی با اعلام اینکه انتظار دارد این موضوع با دخالت مدیران ورزش و صدا و سیما پرداخت شود گفت: پرداخت حق پخش تلویزیونی بخشی از اصول حرفه‌ای گری در فوتبال است و از مدیران صدا و سیما ‏درخواست داریم که این حق قانونی ومسلم فوتبال و باشگاه‌ها را بپردازد. در گذشته جلساتی با مدیران ارشد صدا و سیما برگزار ‏شده که هیچ کدام از وعده‌ها متاسفانه محقق نشد. برای جلوگیری از فاصله بیشتر امیدواریم این مساله با درایت سلطانی‌‏فر وزیر محترم ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و تعامل با علی عسگری ریاست محترم سازمان صدا و سیما ‏این مشکل مدیریت و مرتفع شود.

وی در واکنش به اینکه این موضوع سال‌هاست که مورد بحث قرار گرفته و هنوز به نتیجه نرسیده گفت: در دو سه سال گذشته تصمیم‌هایی که گرفته شد ‏منتج به نتیجه نشد و بعد از تغییر ریاست صدا و سیما رئیس جدید توافق ها را رد کرد و آن را قبول نداشت امیدوارم این مرتبه ‏علی عسگری رئیس صدا و سیما به تعهدات این سازمان پایبند باشد زیرا در صورتیکه به توافق نرسیم مجبور خواهیم شد ‏که تصمیم های دیگری بگیریم تا بتوانیم پاسخگوی انتظار خیل عظیم هواداران باشیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است