فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۰۱-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۰۵۲۰۰
انتشار: ۲۱:۴۷ - ۰۱-۰۲-۱۳۹۷
فردا آخرین شانس ما است؛

نصرتی: نمی‌خواهند تیم‌داری کنند، نکنند !

عصر ایران
نصرتی در پایان و در مورد شانس صعود تیمش گفت: همیشه می گویند " در نا امیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است"؛ ما هم امیدواریم و تا آخرین دقیقه برای ماندن تلاش می کنیم.

محمد نصرتی بازیکن تیم نفت تهران می گوید که نمی داند وزارت نفت چه کاری انجام می دهد.

محمد نصرتی مدافع تیم نفت تهران در گفتگو با "ورزش سه" و در خصوص شرایط این روزهای این تیم گفت: شرایط سختی داریم و همه هم این را می دانند. بازی قبلی را مفت از دست دادیم در شرایطی که می توانستیم برنده باشیم. تمام تلاشمان را می گذاریم تا برنده باشیم و اگر این اتفاق بیافتد می توانیم امیدوار باشیم. البته این بازی شانس آخر ماست.

مدافع تیم ملی در جام جهانی 2006 در مورد اینکه با پیروزی سپاهان برابر استقلال خوزستان که چندان هم دور از ذهن نیست، آنها می توانند با پیروزی برابر پارس جنوبی به بقاء امیدوار شوند، عنوان کرد: اول باید تمرکز کنیم روی بازی خودمان و بعد ببینیم نتایج چطور رقم می خورد.

نصرتی در خصوص سقوط تیم های تهرانی نظیر راه آهن، پاس و صبای قم که رفته رفته به شهرهای دیگر رفتند و سقوط کردند، افزود: واقعا نمی دانم باید از مسئولان بپرسید. چیزی که واضح است اینکه هیچ علاقه ای و انگیزه ای برای حمایت وجود ندارد. شما شرایط را می بینید که از اول فصل چه مشکلاتی وجود داشته و هنوز هم ادامه دارد. این را باید مسئولان رسیدگی کنند و ما باید وظیفه خود را انجام دهیم. هر چند در این شرایط واقعا سخت و به صورت ناخودآگاه تمرکز از بین می رود.

مدافع باتجربه نفت تهران در مورد اینکه در حال حاضر یک تیم از زیرمجموعه نفت تهران در حال سقوط است و یک تیم دیگر از دسته یک در حال نهایی کردن کار صعود است و اینکه با این وجود از همان هفته های ابتدایی شاهد ادامه مشکلات مالی این تیم خواهیم بود، اضافه کرد: ما زیر نظر وزارت نفت نیستیم و هزار تومان هم به ما کمک نکرده اند. تمام پول هایی که تا حالا هزینه شده توسط مالکان قبلی داده شده و وزارت نفت هیچ کاری برای ما نکرده است.

وی در مورد این سوال که با این وجود چرا وزارت نفت به صورت کامل انصراف خود را از تیم داری اعلام نمی کند و مالکیت را واگذار نمی کند، تاکید کرد: اینقدر در این مورد صحبت شده که اگر دوباره ما صحبت کنیم داستان لوث می شود. نمی خواهند تیم داری کنند، نکنند! وزارت نفت معلوم نیست چه کار می کند. بزرگان این باشگاه مثل میرشیبانی و ناصر فریادشیران توضیحات را داده اند؛ ما که یک سال هم نشده که اینجا هستیم و این ها هستند که سال ها در تیم نفت بوده اند.

نصرتی در پایان و در مورد شانس صعود تیمش گفت: همیشه می گویند " در نا امیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است"؛ ما هم امیدواریم و تا آخرین دقیقه برای ماندن تلاش می کنیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نصرتی ، نفت تهران
ارسال به دوستان
سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان نیویورک تایمز: داماد ترامپ به جمع میلیاردرها پیوست