فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۰۵۴۲۷
انتشار: ۰۰:۲۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۷

قلعه‌نویی سه‌شنبه برای تمدید مذاکره می‌‌کند

سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن پس از پیروزی تیمش برای پرسپولیس از جلسه روز چهارم اردیبهشت برای تمدید با امیرقلعه نویی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی ذوب آهن برابر پرسپولیس و ادامه نمایش های خوب این تیم با امیرقلعه نویی، مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد تمدید با این مربی اعلام کرد که اولویت اول و آخر باشگاه قلعه نویی است و روز چهارم اردیبهشت ماه جلسه ای برای بحث و تبادل نظر در خصوص فصل آینده با این چهره خواهد داشت.

با این وصف قلعه نویی که قراردادش در پایان فصل با این ذوبی ها به پایان می‌رسد قرار است مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه برای ادامه همکاری داشته باشد؛ این در حالی است که زمزمه هایی مبنی بر حضور او در تیم سپاهان به گوش می رسد و باید ببینیم مذاکرات او با باشگاه همشهری چطور پیش خواهد رفت.

برچسب ها: قلعه نویی ، ذوب آهن
ارسال به دوستان
تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد