فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۳ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۰۹۷۲۸
انتشار: ۰۷:۴۳ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۷

کمیسیونر انرژی اروپا به ایران سفر می‌کند

«میگل آریاس کانیته» کمیسیونر انرژی اروپا برای گسترش همکاری با ایران، ۲۹ اردیبهشت راهی تهران می شود.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه ال پاییس، کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا یک هفته پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران، راهی این کشور می شود.

بر این اساس «میگل آریاس کانیته» قصد دارد روز بیست و نهم اردیبهشت با سفر به تهران، با مقامات ایرانی در خصوص گسترش همکاری های دو جانبه در زمینه انرژی رایزنی کند.

این سومین سفر کانیته به تهران پس از سفرهایش در فروردین ۹۵ و اردیبهشت ۹۶ به شمار می رود.

او در سال ۹۵ به همراه شش کمیسیونر دیگر اتحادیه اروپا در هیأت همراه «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی‌ اتحادیه اروپا و در اردیبهشت سال ۹۶ در راس هیأت اروپایی به تهران سفر کرد.

گفتنی است رهبران اروپایی در نشست شب گذشته خود در صوفیه در خصوص اتخاذ تصمیمی برای حمایت از برجام و جلوگیری از تضعیف آن به توافق رسیدند.

برچسب ها: اروپا ، سفر ، انرژی
ارسال به دوستان
قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس) عراقچی: شهادت آیت‌الله خامنه‌ای را نه می‌بخشیم، نه فراموش می‌کنیم مجتمع مسکونی سیِنا؛ پیوند میان سنت و مدرنیته در معماری (+عکس) پرسش‌های رایج وغیر متدوال در باره جام جهانی؛ از آفساید و قانون ۵ ثانیه تا مهار مسی و پیراهن اردک ورود ارتش آمریکا به خاک ونزوئلا برای کمک به زلزله زدگان (عکس) پارک‌هیل؛ بروتالیستی رنگی در شفیلد انگلستان (+عکس) سی‌ان‌ان: کاهش موقت نیروهای اسرائیلی در لبنان