فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۳ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۰۹۷۲۸
انتشار: ۰۷:۴۳ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۷

کمیسیونر انرژی اروپا به ایران سفر می‌کند

«میگل آریاس کانیته» کمیسیونر انرژی اروپا برای گسترش همکاری با ایران، ۲۹ اردیبهشت راهی تهران می شود.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه ال پاییس، کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا یک هفته پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران، راهی این کشور می شود.

بر این اساس «میگل آریاس کانیته» قصد دارد روز بیست و نهم اردیبهشت با سفر به تهران، با مقامات ایرانی در خصوص گسترش همکاری های دو جانبه در زمینه انرژی رایزنی کند.

این سومین سفر کانیته به تهران پس از سفرهایش در فروردین ۹۵ و اردیبهشت ۹۶ به شمار می رود.

او در سال ۹۵ به همراه شش کمیسیونر دیگر اتحادیه اروپا در هیأت همراه «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی‌ اتحادیه اروپا و در اردیبهشت سال ۹۶ در راس هیأت اروپایی به تهران سفر کرد.

گفتنی است رهبران اروپایی در نشست شب گذشته خود در صوفیه در خصوص اتخاذ تصمیمی برای حمایت از برجام و جلوگیری از تضعیف آن به توافق رسیدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اروپا ، سفر ، انرژی
ارسال به دوستان
نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+عکس)