فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۳ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۰۹۷۲۸
انتشار: ۰۷:۴۳ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۷

کمیسیونر انرژی اروپا به ایران سفر می‌کند

«میگل آریاس کانیته» کمیسیونر انرژی اروپا برای گسترش همکاری با ایران، ۲۹ اردیبهشت راهی تهران می شود.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه ال پاییس، کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا یک هفته پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران، راهی این کشور می شود.

بر این اساس «میگل آریاس کانیته» قصد دارد روز بیست و نهم اردیبهشت با سفر به تهران، با مقامات ایرانی در خصوص گسترش همکاری های دو جانبه در زمینه انرژی رایزنی کند.

این سومین سفر کانیته به تهران پس از سفرهایش در فروردین ۹۵ و اردیبهشت ۹۶ به شمار می رود.

او در سال ۹۵ به همراه شش کمیسیونر دیگر اتحادیه اروپا در هیأت همراه «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی‌ اتحادیه اروپا و در اردیبهشت سال ۹۶ در راس هیأت اروپایی به تهران سفر کرد.

گفتنی است رهبران اروپایی در نشست شب گذشته خود در صوفیه در خصوص اتخاذ تصمیمی برای حمایت از برجام و جلوگیری از تضعیف آن به توافق رسیدند.

برچسب ها: اروپا ، سفر ، انرژی
ارسال به دوستان
برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد