فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۷-۱۰-۱۳۸۷
کد ۶۱۴۶۷
انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۷-۱۰-۱۳۸۷

افزايش ويتامين C برای زنان بد است

عصر ایران
زناني که سطح بالاي اين ويتامين را در خون خود داشته اند احتمالا از ميوه و سبزيجات بيشتر استفاده کرده اند.


ایرنا: بر اساس آخرين تحقيقات انجام شده در دانشگاه کاليفرنيا، سطوح بالاي ويتامين C در خون زنان جوان منجر به کاهش فشار خون مي شود.

"گلادي بلاک" محقق ارشد اين تحقيقات از دانشگاه برکلي شاخه دانشگاه کاليفرنيا گفته است: "اين تحقيقات بصورت محکم نشان مي دهد که ويتامين C اثر مهمي در فشار خون دارد."

در اين مطالعه 242 زن جوان بين سنين 18 تا 21 سال را ظرف 10 سال بررسي کرده اند. فشار خون رابطه معکوس با سطح ويتامين C در خون داشته است.

زناني که سطح بالاي اين ويتامين را در خون خود داشته اند احتمالا از ميوه و سبزيجات بيشتر استفاده کرده اند.

فشارخون يکي از شايعترين بيماريهاي مزمن در سراسر جهان است که صدها ميليون نفر را مبتلا کرده است. افزايش فشارخون مي تواند منجر به بيماريهاي سکته مغزي، قلبي و ساير عوارض ناشي از صدمه به رگهاي بدن شود.

افزايش نمک در غذاي انسان، چاقي، استرس و عوامل ديگر در ايجاد بيماري فشار خون نقش دارند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سنتکام از حمله به یک نفتکش در دریای عمان خبر داد تجربه عجیب مدیریت کافه توسط هوش‌مصنوعی / سفارش ۶۰۰۰ دستمال برای منویی که وجود ندارد درخواست عون برای خروج اسرائیل از لبنان ادعای ترامپ: امشب ایران را خیلی سخت بمباران خواهیم کرد لاک پشت نر یا ماده؟ این 3 نشانه ساده راز آن ها را فاش می کند! تدوین پروتکل های خبری برای شرایط بحران در دولت از پخش زنده جام‌جهانی تا «در جام» و «فوتبال پارادیزو» در یک پلتفرم نمایش خانگی دروغ تکراری آموزش رایگان؛ پول را می‌گیرند، انکارش هم می‌کنند به استقبال جام جهانی در فیلم‌های فوتبالی پایان هفته تلویزیون پیام تسلیت رهبری به ملت افغانستان در پی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ اسحاق فیاض تعداد مجروحین حملات بامداد پنجشنبه آمریکا بازارهای مالی جهان روی لبه تیغ دولت ترامپ به دنبال اخراج تریتا پارسی از آمریکاست قیمت دلار رسمی به ۱۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسید کاهش مشارکت اقتصادی/ علت دوری ۶۰ درصد ایرانی‌ها از بازار کار چیست؟