فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۶۳۶۵
انتشار: ۲۱:۰۱ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۷

مسمومیت ۴۱ خانم در یکی از استخر‌های نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از مسمومیت ۴۱ خانم به علت نشت گاز کلر در یکی از استخر‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعدازظهر یکشنبه به علت نشت دو عدد کپسول گاز کلر در یکی از استخر‌های نهاوند ۴۱ خانم دچار مسمومیت شدند.

سرهنگ ساکی گفت: در پی این اتفاق ۱۷ خانم ۱۰ تا ۴۰ ساله در بیمارستان آیت الله علیمرادیان و ۲۴ خانم دیگر در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند تحت درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت عمومی این افراد خوب است، اظهار داشت: ۲۰ نفر از این افراد پس از درمان از دو بیمارستان شهید قدوسی و آیت الله علیمرادیان نهاوند مرخص شده اند.

فرمانده انتظامی نهاوند با بیان اینکه آب استخر سالم بوده و علت مسمومیت نشت گاز کلر از دو کپسول در زیر زمین استخر است، گفت: این استخر در حال حاضر پلمب شده و تحقیقات بیشتر در مورد علت این حادثه ادامه دارد.

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مسمومیت ، استخر
ارسال به دوستان
۵ میان‌وعده شیرین و سالم زیر ۱۰۰ کالری که هوس شیرینی را مهار می‌کنند یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد "اول حساب کنید" ؛ وقتی درد مشترک نداریم، درک مشترک هم نخواهیم داشت علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی