فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۹-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۷۷۵۱
انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۹-۰۵-۱۳۹۷

واکنش شفر به قهر حسینی:رضایتنامه بگیر و برو

عصر ایران
شفر به حسینی گفته اگر از شرایطش ناراضی است می تواند رضایتنامه اش را بگیرد و از استقلال جدا شود.

وینفرد شفر به دروازه‌بان معترض تیمش پیغام فرستاده و گفته اگر تصمیم به جدایی دارد، رضایتنامه‌اش را بگیرد و برود. 

به گزارش خبرورزشی، استقلال لیگ هجدهم را با حواشی مختلفی آغاز کرد. از جدایی غیرمنتظره حسینی، ابراهیمی، تیام و جپاروف تا استعفای افتخاری و بی پولی باشگاه... اما به نظر می رسید آبی ها با پیروزی پرگل برابر تراکتور واردحاشیه امنیتی شده باشند اما در بازی برابر پارس و نیمکت نشینی حسین حسینی دوباره استقلالی ها را وارد فاز تازه ای از حواشی کرد.

حسینی انتظار داشت دروازه بان اصلی استقلال باشد و این در حالی بود که رحمتی در سه بازی نخست عملکرد خوبی از خودش به جای گذاشته بود. حسینی زمانی که متوجه شد در ترکیب قرار ندارد در رختکن اعتراض کرد وحتی با نامداری و رحمتی برای تمرین وارد زمین نشد.

او حتی بعد بازی به شیراز رفت تا خبر قهر او در رسانه ها نوشته شود. حالا یکی از روزنامه های ورزشی کشور در گزارشی نوشته که وینفرد شفر نسبت به رفتار دروازه بان تیمش عصبانی است و به او گفته اگر از شرایطش ناراضی است می تواند رضایتنامه اش را بگیرد و از استقلال جدا شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟