فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۴ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۷
کد ۶۳۳۵۲۳
انتشار: ۰۶:۰۴ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۷

مسمومان الکلی بندرعباس: 16 فوتی و 151 مسموم

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی در بندرعباس به  151 نفر خبر داد.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی در حال حاضر به 151 نفر رسیده است.
 
وی با بیان اینکه حال برخی از این افراد وخیم است، تصریح کرد: متأسفانه 16 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند و 10 نفر بدحال هستند.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد:  تاکنون 67 نفر از این افراد دیالیز شده‌اند و تعدادی دیگر نیز در نوبت دیالیز هستند.
نوروزیان گروه سنی افراد مسموم شده را 17 تا 50 سال عنوان کرد.
برچسب ها: بندرعباس ، دیالیز
ارسال به دوستان
نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران