فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۲۸-۰۷-۱۳۹۷
کد ۶۳۶۷۱۴
انتشار: ۱۶:۱۵ - ۲۸-۰۷-۱۳۹۷

افزایش مسمومان الکلی در بندرعباس به 22 نفر

افزایش مسمومان الکلی در بندرعباس به 22 نفر

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مراجعه 22 نفر به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس خبر داد.

‌دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی از شب گذشته(27 مهر) در حال حاضر به 22 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه حال یک نفر از این افراد وخیم است، تصریح کرد: متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داده و 12 نفر دیالیز شده اند.

نوروزیان در پایان گفت: سن افراد مراجعه کننده بین 15 تا 50 سال است و این موضوع از جمعه شب نیز آغاز شده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مسمومان الکلی
ارسال به دوستان
امروز با سعدی: تو که پادشاه حُسنی نظری به بندگان کن آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هشت تعداد ساعات کار مورد نیاز یک کارگر در کشورهای مختلف برای درآمد ۱,۰۰۰ دلاری (+ اینفوگرافیک) معاون قوه قضائیه :موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد/اگر مجلس قانون گواهی نامه برای آنها را تصویب کند قوه قضاییه هم موافق است چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ ایران نیمه دوم را هجومی شروع کرده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه