فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۷۶۷۰
انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۵-۰۸-۱۳۹۷

اسنپ حامی خانواده‌ اهدای عضو ایران می‌شود

اسنپ حامی خانواده‌ اهدای عضو ایران می‌شود

این بار انجمن اهدای عضو ایرانیان همسفر اسنپ شده است تا با خودش امید را به بیماران نیازمند به پیوند عضو نوید دهد.

تنها تا ۱۸ آبان فرصت باقی‌ست تا با ثبت کد ۳۴۳۲ در سفرهای اسنپی خود در طرح #سفرمهربان شریک شوید.

با مشارکت در این طرح، نه تنها هزینه‌ای از مسافر و همچنین راننده کسر نمی‌شود، بلکه به ازای ثبت هر کد مبلغ ۱۰۰۰ تومان برای فرهنگسازی در بحث اهدای عضو به اعضای انجمن اهدای عضو ایرانیان تخصیص پیدا می‌کند.

با طرح #سفرمهربان بیشتر آشنا شوید:
-  برای شرکت در این طرح کد ۳۴۳۲ را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ به ثبت برسانید.
-  هزینه‌ی مشارکت افراد در این کار خیر بر عهده‌اسنپ است.
-  مشارکت در این طرح بدون محدودیت است و در هر سفر می‌توان یک کد را به ثبت رساند.
-   یک روز بعد از ثبت هر کد، پیامکی مبنی بر تایید همراهی با این طرح ارسال می‌شود.


برای حمایت از خانواده اهدای عضو در ایران، علاوه بر دعوت از دوستان خود به مشارت در این طرح، می‌توانید با ارسال کد ملی‌تان به شماره‌۳۴۳۲ در کمتر از ۳۰ ثانیه نام خود را در سامانه اهدای عضو به ثبت برسانید و کارت اهدای عضو دریافت کنید.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اسنپ ، اهدای عضو
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟