فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۹۶۱۹
انتشار: ۲۰:۴۴ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۷

سیدجلال حسینی: کثیف‌ترین بازی‌ای بود که دیدیم

سیدجلال حسینی: کثیف‌ترین بازی‌ای بود که دیدیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید حریف ژاپنی باعث شد دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی خوبی از آب درنیاید.

به گزارش ایسنا، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در مصاحبه با تلویزیون رسمی کنفدراسیون فوتبال این قاره درباره دیدار برگشت با کاشیما در فینال گفت: شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم. این کثیف‌ترین بازی‌ای بود که دیدیم.

وی ادامه داد: بازی امروز در سطح فینال نبود. تیم ژاپنی بازی زشتی را ارائه داد و اصلا بازی نکرد و نگذاشت ما فوتبال خودمان را بازی کنیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سید جلال حسینی
ارسال به دوستان
تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی