فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۳۶۴۷
انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۷

2 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کردند

یک منبع آگاه خبر از استعفای اکبر ملکی و جواد قراب دو عضو بازنشسته هیات مدیره باشگاه استقلال داد.

به گزارش ایرنا؛ «اکبر ملکی» و «جواد قراب» دو عضو بازنشسته هیات مدیره باشگاه استقلال که از مدت ها پیش و با توجه به قانون منع به کار گیری بازنشسته ها بحث کناره گیری شان از جمع مدیران ارشد استقلال مطرح بود از سمت های خود استعفا کردند.

گفته می شود این استعفا در اختیار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت تا او به عنوان رییس مجمع استقلال در این باره تصمیم گیری کند.

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال در گفت و گو با ایرنا این خبر را تایید کرد.

ملکی پیشتر در گفت وگو با ایرنا تاکید کرده بود با توجه به این که بازنشسته محسوب می شود اگر قانون منع به کارگیری بازنشسته ها شامل حال وی شود از ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال کناره گیری خواهد کرد.

15 آذر آخرین مهلت برای کنارگیری بازنشستگان از مسئولیت های خود بود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تاریخ به روایت تصویر / شوروی در زمین و هوای افغانستان اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران برگشت پزشکیان در حرم امام: بیکاری و گرسنگی را از بین ببریم/ کارشناس تلویزیون: مأموریت جهانی داریم فرعون را ساقط کنیم نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه