فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۴۷۰۷۱
انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۷

حمله سایبری توزیع روزنامه‌های آمریکایی را مختل کرد

حمله سایبری توزیع روزنامه‌های آمریکایی را مختل کرد

حمله سایبری به چند روزنامه و انتشارات در آمریکا موجب بروز اختلال در انتشار و توزیع چندین روزنامه در سرتاسر این کشور شده است.

به گزارش فارس، نشریه «لس آنجلس‌تایمز» به نقل از منابع مطلع نوشته است که یک حمله سایبری که به نظر می‌رسد از خارج از آمریکا صورت گرفته، انتشار و توزیع چندین روزنامه در سرتاسر این کشور را با اختلال مواجه کرده است.

بنا بر این گزارش، «تایمز»، «سن دیگو یونیون تریبیون»، «شیکاگو تربیون» و «بالتیمور سان» از جمله روزنامه‌های بزرگی هستند که به دلیل این حمله سایبری با مشکل انتشار مواجه شده‌اند. توزیع روزنامه‌های «وال استریت ژورنال» و «نیویورک‌تایمز» در ساحل غربی آمریکا هم با اختلال روبرو شده است.

یک منبع آگاه که خواسته نامش فاش نشود، در این مورد گفته است: «به اعتقاد ما هدف این حمله غیرفعال کردن زیرساخت‌ها و به طور مشخص سرورها بوده، نه سرقت اطلاعات.»

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه انجام این حمله سایبری، عاملان و انگیزه انجام آن منتشر نشده و منابع لس‌ آنجلس‌تایمز صرفا به «خارجی» بودن مهاجمین اشاره کرده‌اند.

ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند خبر تلخ برای ستاره هلند در جام جهانی ۲۰۲۶ اسرائیل فردا از ۲ منطقه در جنوب لبنان عقب‌نشینی می‌کند رامین رضاییان؛ استاد آندرلپ در قامت یک گلزن تمام‌عیار لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟ سانتی‌مترهای نحس؛ کابوس امیر قلعه‌نویی در جام جهانی نتانیاهو: ما طرف قرارداد ایران و آمریکا نیستیم