فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۵۰۴۳۴
انتشار: ۲۰:۱۸ - ۳۰-۱۰-۱۳۹۷

سرمربی عمان: می‌خواهیم ایران را تنبیه کنیم

سرمربی تیم‌ملی عمان درباره دیدار با ایران صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، امشب (یک‌شنبه) به مصاف عمان می‌رود. پیم فربیک، سرمربی عمان پیش از دیدار مقابل ایران اظهار کرد: برای ما صعود به مرحله یک هشتم نهایی موفقیت خوشایندی بوده است. هنوز کار ما تموم نشده و امشب بازی بزرگی داریم.

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا صعود به این مرحله برای عمان سورپرایز بوده است؟ گفت: ما در این مسابقات خیلی خوب بودیم و در سال 2018، 10 بازی بدون باخت بودیم و همه چیز امکان‌پذیر است. بازی کردن جلوی تیم شماره یک آسیا یک بازی خاص برای ماست. مسلما ایران نقاط ضعفی هم دارد که وظیفه ما پیدا کردن آن و تنبیه کردن ایران است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سرمربی عمان ، ایران
ارسال به دوستان
چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/نیمه اول مساوی شد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم