فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۲۵-۱۲-۱۳۹۷
کد ۶۵۸۷۳۷
انتشار: ۲۲:۰۱ - ۲۵-۱۲-۱۳۹۷

بازیکن نساجی: در تمرین حاضر نمی‌شویم

بازیکن نساجی: در تمرین حاضر نمی‌شویم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران از نامشخص بودن وضعیت مالکیت این تیم انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، فرشاد فرجی پس از شکست تیمش برابر استقلال اظهار کرد: موضوع مالکیت باشگاه روی تمرکز بازیکنان تأثیر گذاشته بود. الان هم شب عید است و همه خانواده داریم و تحت فشار هستیم و هیچ دریافتی نداشتیم. مدیران با هم مشکل دارند و هیچکس هم پاسخگو نیستند. به ما می‌گویند بروید سراغ استانداری تا حقوقتان را بگیرید اما مگر مالک استانداری است؟

وی افزود: واقعاً خسته شده‌ایم. همه فکر می‌کنند ما در بهترین شرایط هستیم اما جالب است بدانید حتی لباس مناسب نداریم. ما هم تصمیم گرفتیم تا زمان مشخص شدن مالکیت تیم در تمرینات حاضر نمی‌شویم. متأسفانه مشکلات زیادی داریم که امیدواریم حل شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نساجی ، تمرین
ارسال به دوستان
«آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود