۲۹ اسفند ۱۴۰۲
به روز شده در: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۱۸۳۸
تعداد نظرات: ۷۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۰-۰۱-۱۳۹۸
کد ۶۶۱۸۳۸
انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۰-۰۱-۱۳۹۸
نکات متفاوتی دربارۀ سه چهرۀ خبرساز
سه مجری یا کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی این روزها خبرسازند. دربارۀ داور برنامه عصر جدید و مهران مدیری و امکانی برای برنامه نود نوشته‌ایم...

  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- این روزها دربارۀ سه چهرۀ تلویزیونی در رسانه‌های حرفه‌ای و شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و حتی بین مردم و هنگامی که می‌خواهند دغدغۀ گوشت و نان را فراموش کنند زیاد گفته می‌شود.

نفر اول طبعا عادل فردوسی‌پور است که دربارۀ او کم ننوشته‌ام و حدس سال پیش هم دوشنبه شب به واقعیت نزدیک شد. وقتی محمد حسین میثاقی نه نود که یک شبه نود را اجرا کرد. دکور نود را البته برچیده‌اند تا بگویند برنامۀ دیگری است اما پخش در شامگاه دوشنبه ولو به بهانۀ بازی استقلال- الهلال این ذهنیت را ایجاد کرد که می‌خواهد در جای نود بنشیند و البته به هفتۀ بعد بستگی دارد که ادامه می‌یابد یا نه.

دربارۀ عادل فردوسی‌پور هم حساسیت‌ها افزایش یافته و هم نمی‌خواهم موارد پیش گفته را تکرار کنم. بلکه از زاویه‌ای دیگر و خارج از بحث‌های مدیریتی، نکته‌ای مد نظر است که اشاره خواهد شد.

چهرۀ دوم مهران مدیری است که به خاطر همان یک اجرای «دورهمی» جدید خبرساز شده است و این تصور درگرفته که سفارش تازه ای گرفته چون اساسا قرار نبود دورهمی در کار باشد و سر او به سریال «هیولا» و دستمزد کلان فیلم «رحمان 1400» گرم بود و نیاز به دورهمی تازه نبود. دربارۀ او نیز به نکتۀ متفاوتی اشاره خواهم کرد.

چهرۀ سوم، بشیر حسینی یکی از داوران برنامۀ تلویزیونی «عصر جدید» است و تئوری‌پردازی‌های او که حتی با اقبال تماشاگران دست‌چین شدۀ حاضر در استودیو هم رو به رو نشده چه رسد به مخاطبان متنوع بیرون.

تلویزیون؛ یک داور و آن دو نفر

1. چهرۀ اول: آن نکتۀ متفاوت دربارۀ عادل فردوسی پور اما این است که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیش از 50 کانال رادیو و تلویزیونی دارد و حال که حاضر نیستند تفسیر موسّع از اصل 44 قانون اساسی را به صدا وسیما هم تسری دهند و انحصار را بشکنند و قبول ندارند که در قانون اساسی هم تعبیر «رادیو و تلویزیون» آمده و هم «صدا وسیما» و می توان دومی را حکومتی دانست و به بقیه میدان داد، دست کم می توانند درون شبکه ها رقابت ایجاد کنند.

کافی است دوران مدیریت آقای مفید در شبکۀ پنج را که آن زمان به شبکۀ تهران مشهور بود، به یاد آوریم که بر خلاف شبکه های دیگر گوینده را حذف کرد و شادتر بود. یا دوره مدیریت آقای اَرگانی در شبکۀ دو یا آقای اصغر پورمحمدی در شبکۀ سه که به نسبت استقلال داشتند.

با این نگاه عادل فردوسی پور با شبکۀ سه و مدیر جوان آن دچار اختلاف شده و دوست دارد خودش باشد و به کارمند حرف گوش کن و صبح به صبح کارت‌زن تبدیل نشود تا چشمۀ خلاقیت او جوشان بماند. چرا درهای شبکه‌های دیگر را به روی او بسته اند؟

چرا از یک شبکه به شبکه دیگر نمی توان کوچید؟ آیا در شبکۀ ورزش هم جایی ندارد یا ارادۀ حذف، فراتر از علی فروغی بوده و در اینجا می توان پرسید جناب علی عسگری رییس سازمان دقیقا چه کاره است؟

اوایل دهۀ 70 در همان اولین روزهای افتتاح فروشگاه شهروند میدان آرژانتین شبانه خرید کردم و تنها یک تراول آبی رنگ 20 هزار تومانی به همراه داشتم. با 20 هزار تومان می شد کلی جنس خرید البته!

صندوق‌دار به نوشتۀ بالای سر خود اشاره کرد و نپذیرفت و کارت بانکی هم هنوز در کار نبود و من بودم و سبد خرید و چک پولی که نمی پذیرفت.

سبد را به کناری نهادم و پله های مدیریت را بالا رفتم. مدیر را در آستانۀ در و حین خروج دیدم و ماجرا را بازگفتم و پاسخ صندوق دار را تکرار کرد. عذر خواستم و به طعنه گفتم تصور می‌کردم اختیارات مدیر از صندوق‌دار بیشتر است!

برگشتم که دستی به شانه ام خورد. چک پول را گرفت و 20 هزار تومان نقد داد تا نشان دهد مدیر همان صندوق دار نیست. پرسش متفاوت همین است که چرا رییس سازمان دخالت نمی‌کند و چرا شبکه های دیگر نمی‌توانند آغوش بگشایند؟

روشن و صریح این که کیهان و اطلاعات هم هر دو حکومتی‌اند اما در عین حال رقیب هم هستند. یا پرسپولیس و استقلال، هر دو دولتی اند اما در عین حال رقیب هم هستند.

حالا هم اگر کل رادیو تلویزیون حکومتی است و آدمی مثل فردوسی پور با مدیر جوان و جدید یک شبکه به هر دلیل، مشکل پیدا کرده قاعدتا باید بتواند از شبکۀ دیگر در همین ساختار سر در بیاورد.

نه این که قائم مقام شبکۀ سه که در واقع در همان تیم آقای فروغی است بگوید اجازۀ پخش برنامۀ نود را در هیچ شبکۀ دیگر هم نمی‌دهیم. چرا باید عده‌ای فکر کنند تنها گزینۀ بعدی عادل برای کار در یک رسانۀ عمومی دیداری، خارجی‌ها هستند؟


2. چهرۀ دوم: سر و کلۀ مهران مدیری ناگهان در سیزده بدر پیدا شد و با استفاده از فضای انتقادی نوک حملات را به جانب دولت گرفت. دربارۀ او هم این روزها زیاد نوشته اند. ولی خود توضیح داد که ناگهان در نیمه شب پیامکی دریافت کرده و دکور را سرسری سر هم کرده و بازیگر سریال «هیولا» را به عنوان میهمان با خود آورد و در آن وسط به دولت طعنه زد و البته ناخواسته سراغ جاهای دیگر هم رفت. نه این که رفته باشد مثال هایی زد که این گونه برداشت شد.

داستان مهران مدیری اما جداست. در نگاه بدبینانه پروژه جدید گرفته تا هم مسیر اعتراض ها را تغییر دهد و هم مصادره کنند و در حد دولت، کنترل شود.

در نگاه خوش بینانه او یک کمدین است و منظور و قصد و غرض خاصی ندارد و برنامه هم زنده نیست و سراغ غیر دولت برود حذف و سانسور می کنند.

در نگاه واقع بینانه که همان نکتۀ متفاوت اشاره شده در ابتداست او برای هر برنامه سهمیه ای باید بدهد و رضایتی جلب کند و به این حداقل ها بسنده می کند تا در ادامه کار خود را با فشار کمتری انجام دهد.
ابایی هم ندارد که به حساب گاف های او گذاشته شود و در ردیف جمله ای که دربارۀ «طلحه و زبیر» گفت یا طعنه ای دربارۀ سازشکاری که متوجه ظریف دانسته شد یا تمسخر فوتبال بانوان قرار گیرد.

با این حساب مهران مدیری به آنچه می گوید باور ندارد. به پولی که دریافت می کند باور دارد اما برند خود را به تمامی فدای پول نمی کند. درصدی و فقط درصدی را می سوزاند. از این نظر آگاهانه کمی وامی دهد تا بعد امتیاز بگیرد.

3. چهرۀ سوم: بشیر حسینی به عنوان یکی از 4 داور مسابقۀ استعداد یابی تلویزیون، در هر برنامه تئوری پردازی می کند. ذهن این دانش آموختۀ دانشگاه امام صادق پر از نظریه است اما مانند رحیم پور ازغدی خشم نمی گیرد یا مثل حسن عباسی حرف های عجیب و غریب نمی زند. با این حال در مسابقه «عصر جدید» دربارۀ پانتومیم بحثی درانداخت که صدای آریا عظیمی نژاد و مجری (احسان علیخانی) را هم درآورد.

بشیر حسینی متولد 1360 است و در نوروز 1359 که آیت‌الله خامنه ای به عنوان امام جمعۀ تهران از برخی برنامه های تلویزیونی عید آن سال انتقاد کردند و مشخصا بر برخی از پانتومیم ها (اگر حافظه خطا نکند با اجرای علیرضا خمسه) انگشت گذاشتند او هنوز به دنیا نیامده بود و بعید است جایی این موضوع را خوانده باشد ولی آن نقد هم بیشتر به خاطر لباس چسبان و برخی محتواها بود نه خود پانتومیم که اگر چنین نظری داشتند در دوران ریاست جمهوری و مهم تردر جایگاه رهبری ابراز می کردند و تلویزیون این همه پانتومیم و در برنامۀ خندوانه در قالب «ادا بازی» را اجرا نمی کرد.

بشیر حسینی با ریتم «عصر جدید» نمی خواند. اما یکی از مهم ترین تفاوت های «نواصول گرایی» با «محافظه‌کاری سنتی» همین است که از قالب های نو و جذاب برای ایده های خود که اتفاقا در تقابل با مدرنیته است بهره می برند. به عبارت دیگر با ابزار مدرن به جنگ مدرنیته می روند نه با نفی ابزار مدرن.

اگر محافظه کاری سنتی با خود سینما مشکل داشت نواصول‌گرایی سینما را در خدمت اهداف ایدیولوژیک می‌خواهد.

در این برنامه هم می بینیم قالب را طابق‌النعل‌بالنعل از « آمریکاز گات تلنت» برداشته اند ولی سعی می‌کنند بگویند محتوا متفاوت است و احتمالا نقش سید بشیر حسینی همین است. برنامه به برنامه اما کار او مشکل تر می شود. خاصه اگر دو داور دیگر نیز مانند عظیمی نژاد با او مخالفت کنند.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۴۲
غیر قابل انتشار: ۱۷
ژن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
88
291
مثل همیشه عالی و نکته بین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
آقای خدیر برای اینکه دستت بی اندازم ازت تعریف کردم فکر نمی کردم اینقدر خودتان را تحویل بگیرید.هه هه هه ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
511
131
اتفاقاً خیلی هم نظرات مفید و جالبی ارائه میدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
دقیقا نظرات دقیق ایشان، مثل منفی های دقیقی است که در خصوص نگرش مانند شما دوستانشان دریافت میکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
480
144
عصرجدید بالاغیرتا اگر بشیر حسینی امام صادقی نبود گیر می دادین بهش ؟!
گر چه در این مسابقه چینش داورها مشکل داره ولی اکثر صحبت هاشون منطقی هست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
عصر جدید مشکلش یه چیز دیگست. بسیار زرد شده متاسفانه.
صدیقیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
70
189
کاری که این دوستان داور با رای های سلیقه اشان انجام می دهند کشف استعداد نیست کور کردن استعداد هستش اگر واقعا طرف بدرد نمیخوره چرا گذاشتید تایید بشه بیاد روی صحنه و بعد با عشق !!! حذفش کنید دلش را بشکنید استعدادش را کور کنید و بعد توجیه کنید و تئوری ببافید بهتر نبود داورهای پخته تر و پا به سن گذاشته تری انتخاب می شدند تا متولد 1360 بغض برخی از این شرکت کننده ها و گریه های مادر و همسرشان بعضی مواقع خیلی دردآوره اینجا ایرانه نه آمریکا مردم ما احساساتی ، مهربان و دلرحم هستند نباید با دید برنامه آمریکائی قضاوت کرد برای همین میشه که داور را در برنامه یکشنبه برای چراغ قرمز دادن بی دلیل و فقط به این علت که من اینها را قبلا زیاد دیدم به شرکت کننده آخری هو میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
چشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
71
301
این داور عصر جدید یک وصله نچسب به این برنامه است مثل افراد تحمیل شده دیگری که در خیلی از قابها و فضاهای دیگه هم میبینیم.
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
214
80
نهایت بی انصافی این یادداشت همون اول برای خواننده مشخص میشه که نوشتید چرا نمیذارن عادل بره شبکه دیگه ای، در صورتیکه خود عادل شخصا توئیت کرده پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش رو نپذیرفتم!!
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
عزیز پیشنهاد "قائم مقامی"، هیچ ارتباطی به برنامه نود عادل نداره. قائم مقام یعنی کارت ساعت بزن و آروم برو آروم بیا. مشکل اینه که کسانی که مطالب به این سادگی رو متوجه نیستند در راس امور هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
آقا مگه فوتبال 120 شبکه ورزش مال عادل نیست.
من باهات موافقم.
متن با سلیقه و دیدگاه پوسیده عصر ایران نوشته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
اگه قرار به کارت ساعت زنیه که دولت فخیمه پر اینجور ادماست.
پس چرا اقای خدیر عزیز از اونا انتقاد نمیکنه.
ضمنا اقای فردوسی پو هم از طرفداری اوناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
دقیقا درسته. عادل خودش میگه من حتی حاضر نیستم قائم مقام شبکه ورزش بشم اونوقت عصرایران فقط و فقط بخاطر سلایق سیاسی میگه چرا نمیذارن عادل بره شبکه ورزش!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
آقا یا خانم محترم که دیدگاه عصر ایران رو پوسیده میبینی، شما چرا به یه سایت پوسیده سر میزنی و کامنت درج می کنی؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
196
80
خیلی تعصبی و بی منطق بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
221
110
شماها چقدر دلواپسید؟ خوب یکی دانشگاه امام صادق درس خونده اینقدر خطرناکه؟ بقیشون کجا درس خوندن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
برای لیبرال ها خطرناکه!!
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
ایشان در دانشگاه امام صادق چه رشته هنری خونده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
326
105
نظرات سید بشیر عالی است و منصفانه دمش گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
157
136
آقای خدیر عزیز شما در مقالات خود همیشه از خاطرات و حکایات تاریخی و کلمات پر تمطراق بهره می گیرید برای رسیدن به هدفی ضعیف و جناحی اینهمه سرهم بندی کردید تا بگویید اصولگرایان این چنین اند و آن چنان.
از مخالفت بشیر حسینی با پانتومیم رسیدید به نو اصول گرایی جل الخالق مثل اینکه فراموش کردید همان عصر جدیدی که در آن ریتمش با بشیر حسینی- که به قول شما نواصولگرا ست -نمی خواند در بستر همین صدا و سیما شکل گرفته و جالب آنکه از همان شبکه علی فروغی پخش می شود حتما آریا عظیم نژاد هم نو اصلاح طلبی است که حال هوادار مردم شده.ایجاد قطب بندی اصولگرای و اصلاح طلب سازی در برنامه های تلویزیونی توسط حضرات شما مسبوق به سابقه بوده مانند مسابقه خنندانه چند سال پیش که رقابت امین حیایی و ژوله را به همین شکل درآوردید و حال حتما نوبت بشیر حسینی و عظیمی نژاد است .یا مهران مدیری که روزی هایی که در روزنامه شرق برای شبهای بربره اش ویژه نامه چاپ مینمود ب و ابطحی(رییس دفتر رییس جمهور وقت) برایش مقاله های رنگین می نوشت امروز چون از محبوب شما انتقاد کرده شده کاسب و درصدی بگیر
باید عرض کنم امثال جنابعالی هم با این گونه مقالات خود شده اید "نو مقاله نویس درصدی بگیر"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
سواد نداري حرف نزن. طمطراق مجيد جان دلبندم !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
ناشناس ۱۳:۰۱
واقعا زیبا نوشتی هموطن عزیز
ناشناس
France
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
77
93
بنظر میرسه خیلی زیبا بر طبق قبیله گرایی نوشتید.
اونی که دوست دارید ولو اینکه با مبانی اولیه هر سازمانی مخالفت کنه تشویق می کنید. مگر میشه سازمان برنامه ای داشته باشه و مجری بگه نمیذارم؟ مجری بنظر میرسه میتونه بگه فلان کاری که گفتید را در برنامه نمی کنم نه اینکه چیز دیگه قراره پخش بشه مخالفت کنه.
بشیر حسینی هم بنظر میرسه آدمیه با تحصیلات و توانمند. چرا اینطور دارید براش برنامه میچینید؟ همه باید هم صلیغه شما باشن؟
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
پدر کلمه سلیقه رو درآوردی شما. اگر در آخر کلمه به جای "ه" از "ح" استفاده می کردید، دیگه کامل بود. می شد "صلیغح"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
آفرین .... البته خطابم به احسان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
طمطراق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
احسان کلی خندیدم از دستت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
دیگه بدتر از این نمیشد سلیقه را نوشت. مهندس،از کجا دیپلم گرفتی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
... آفرین به احسان
خويي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
10
26
اينگونه برنامه در بيش از هشتاد كشور دنيا نمايش داده ميشوند ودرهمه انها يك نفر مثل اينكه از قبل هماهنگي شده كه سخت گيري بكند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
152
91
جناب خدیر، ما هم نادان یا کودک نیستیم. تو چون با اصولگراها و دانشگاه امام صادق مشکل داری، پانتومیم رو بهانه کردی و ایشون رو کوبیدی!
این فرد هر چی باشه مدرک دکتری داره و نظرش رو درباره این هنر گفته، حالا عده ای مخالفت کردند و عده ای هم ممکنه با ایشون هم نظر باشند.
همین مطلب رو درباره پانتومیم و ادابازی اگه آقای عظیمی نژاد یا خانم نونهالی می گفت صدای امثال شما هیچ وقت در نمی اومد!!
مشکل شماها اینه که فکر می کنید هر کی با شما هم عقیده و هم فکر نباشه مستحق توهین و برچسب زدنه!
به شما توصیه می کنم به بهانه های مختلف سعی نکنید عقده های شخصیتون رو با ژشت و ظاهر منتقدانه بیرون بریزید!
1404
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
116
87
حالا با یک اظهار نظر در خصوص پانتومیم شد هیولا....
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیاسی بازی!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
فقط یک اظهار نظر نیست. اظهار نظرش درمورد فوتبال و جنسیت هم غوغا کرد!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
123
110
کل مطلب رو نوشتید که بگید چون بشیر حسینی امام صادق ع درس خونده پس خیلی حرفاش مزخرفه.
حالا اگه خارج از کشور درس خونده بود و این نظراتش بود بازم تحلیل شما این بود؟
کما اینکه مثل هر انسان دیگه ای میتونه نظراتش صحیح یا غلط باشه و موافق و مخالفانی داشته باشه.
جناب نویسنده معنای آزاد اندیشی و روشنفکری و تحمل مخالف رو اساسا متحول کردید!
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
دمت گرم
ناشناس
Austria
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
21
77
ضمن قبول حرف شما من هم تا الان نفهمیدم ملاک انتخاب داوران چی بوده است. سلبریتی هستند یا کار در خور توجهی داشته اند یا چی؟
سایه
Australia
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
15
133
عصر جدید غیر استانداردترین برنامه تلویزیون است معلوم نیست داورها چه تخصصی دارند که راجع به همه مسائل اظهار نظر میکنند یک نفر با حافظه قوی که سالها تلاش و تمرین کرده است را رد میکنند و از طرف دیگر یک نفر بیسواد که چند استکان چای را جابجا میکند و سیگارش را به برنامه می آورد وهمسرش را تخریب میکند و توانایی او را قطعا بسیاری از چایخانه داران دارند را قبول میکنند .گاهی اوقات اجازه نمیدهند اجرای شرکت کننده تمام شود این برنامه بیشتر استعداد کشی است تا استعداد یابی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
واقعا! گل گفتی! کاش میشد کلی مثبت بهت بدم
ناشناس
Germany
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
51
40
قرار نیست نظر همه یکی باشه. توی یک مهمانی خانوادگی هم افرادی پیدا میشن که نظرات متفاوت و شاید عجیب بدن. بد هم نیست بعضی مواقع قضایا رو از جنبه های دیگه هم دید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
42
82
چقدر خوب نوشتید
آخه بشیر حسینی جاش تو اون برنامه ست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
65
54
آقای محمدی، عصرایران ،اقای حسام الدین آشنا هم از دانشگاه امام صادق علیه السلام درس خونده اشکالش چیه؟ حرف منطقی و حق را باید از هر کس گرفت ولو هم حزب شما نباشه، این مسخره بازی چیه راه انداختید؟ مردید یک بار هم شده کامنتم را بگذار برادر اصلاح طلب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
آشنا رو خوب اومدی
تازه ایشون روحانی بود و الان نیست!!!! نمی دونم چرا!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
67
44
به نظر من خیلی هم زیبا تحلیل می کند.
سعید
Germany
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
70
57
مثل همیشه آقای خدیرا مقاله تان با بغض بود و صرفا هدفتان تخریب یک نفر بود. امیدوارم خدا هم به اندازه نیت تان نگاهتان کند!
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
23
77
سلام
من اتفاقی شبی که در مورد پانتومیم نفر سوم نظر داد برنامه را نگاه می کردم. خیلی تاسف خوردم که چنین داورهایی اونم تو شبکه سراسری یکی از شاخهای هنری را چه بد قضاوت کرد. اگر موقتا جایگاهی به کسی داده شد نباید حد خودش را فراموش کنه و هر حرفی را بزنه چه رسد به اینکه بخواهد قضاوت هم بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
7
27
اين آقا داره تو صدا و سيما جا ميفته كه مدير بشكه يا معاون سازمان بشه چون فروغي رييس سازمان ميشه!!! ببين كي گفتم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
14
10
بشیرحسینی رفیق فابریک حسام الدین آشناست وحرفهای حسام الدین آشناروتواین مسابقه واوبه واو تکرارمیکنه نفوذی حسام وحسن توصداوسیماست
علی خیرخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
9
25
مدتها بود که وقتی برای تماشای برنامه سیمای میلی نمیگذاشتم. در دید و بازدید تغطیلات نوروزی، ناخواسته برنامه دورهمی پخش میشد.
جملات مضحک، بی محتوا و بی مزه مجری ذهنیت خوبی را که از گذشته ایشان داشتم به کلی تغییر داد. ایشان دستور و مآمویتی جز تخریب دولت و تبلیغ برنامه های خود با هزینه های گزاف بیت النال نداشت. و من بیشتر از همه برای خنده ها و تشویق های بدون دلیل حاضرین متآسف شدم.
انشاءالله خداوند همه ما را از گمراهی نجات و و عاقبت به خیر نماید.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
72
37
سر تا پای این مقاله تهمت هست سر تا پاش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
11
9
مثال صندوقدار که زدی صحیح نیست و جاهلانه و فریبکارانه است چون وظایف صندوق دار را رئیس انتخاب کرده است و نباید تخطی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
ایشون نگفتند که صندوقدار رییس رو انتخاب کرده! یا رییس باید از مرئوس اطاعت کنه، منظور اینه که کسی که صاحب اختیار و منصب بالاتریه باید بتونه در شرایط خاص تصمیم گیری کنه تا مشکلی حل بشه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
2
5
تا حالا اصطلاح طابق النعل بالنعل رو نشنیده بودم
تو فرهنگ خدا چک کردم جالب بود
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
8
24
نطر بنده اینست که حق با همه شماست چون هر کدام به اندازه فهمتان برداشت کرده و نطر میدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
آنچه درفهم تو آید آن بود مقصود تو...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
6
12
اصل بنیادین عصر ایران که به دور از پیش داوری باشد و...یادت رفته
ناشناس
Germany
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
12
16
جالبه حمله بچه های امام صادق به سمت نظرات!
فقط بگید بشیر حسینی رویا نونهالی و امین حیایی چرا باید اونجا باشن
و بین این سه تا بشیر و رویا چرا واقعا چرا باید تو داورا باشن
عوام الناس بیسواد بی شناسنامه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
19
17
عصر ایران عزیز خودت هم میدونی که داری کاملا مغرضانه و سیاسی به مساله نگاه میکنی. کشور ما به اندازه کافی درگیر جنگ روانی دشمنان قسم خورده این ملت هست. خواهشا شما نمک به زخم این مردم نپاشید. به جای دوقطبی کردن جامعه در خصوص مشکلات مردم بنویسید. در خصوص اینکه دلار 4200 تمنی چه بلایی سر اقتصاد کشور آورد و عامل این تصمیم غلط کی بود. در خصوص بیکاری. تورم. طلاق. اعتیاد. فساد اداری و عواملش، زندگی اشرافی مسئولین و ده ها چالش بزرگ دیگه. با د وقطبی کردن جامعه هیچ سودی نخواهید برد.
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
18
15
مثل همیشه نقد ها یک طرفه
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
36
19
سید بشیر حسینی فخیم و محکم داوری می کند و در دل تماشگران داوریش قابل قبول است اگر نگاه سیاسی و جانبدرانه شما بگذارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
من داوری آقای حسینی رو ‌رد یا تایید نمی کنم، روی سخنم با شماست آقا یا خانم محمدی : آیا شما در دل تمام تماشاگران هستید که می دانید داوری آقای حسینی را قبول دارند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
26
18
شما دیگه چقدر عقده ای هست و همه چیز رو از سوراخ جناح بندی های سیاسی می بینید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
22
21
با سلام
نویسنده گرامی اگر جهت گیری و همجه بی مورد علیه اصوگراها را کنار بگذارد بهتر است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
12
25
واقعا بیکارید وقت تلف می کنید عصر جدید،برنده باش یا برنامه میثاقی رو می بینید.
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
2
0
ظاهراٌ اکیپ توئیت کننده های جریان خاص که اخیراٌ در شبکه های مجازی فعال شده اند و آنجا هم هیئتی عمل می کنند، در سایت های خبری غیر همسو نیز فعال شده اند و با درج کامنت ها و نظرهای هیئتی و فله ای سعی در گسترده جلوه دادن دیدگاه و تعداد خودشون دارن!!
ناشناس
Iraq
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
2
0
بشیر حسینی داور خوبیه و نکات خوبی میگه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
1
غیر متخصص بودن آقای بشیر حسینی کاملا در این برنامه مشخصه! این بنده خدا هیچ تجربه ای در کارهای هنری نداره! حتی تا مقطع فوق لبسانس که حقوق خونده! یعنی تا مقطع دکترا اونهم در حد تئوری هیچ حس و تجربه و تخصصی در هیچ رشته هنری نداره!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
3
1
آقا یک کلام ختم کلام. عصر جدید رو برای معرفی جناب بشیر حسینی ساختند.
زمان پخش «جومونگ۳» مشخص شد شورای امنیت سازمان ملل حملات انصارالله علیه کشتی‌های تجاری در دریای سرخ را محکوم کرد خانه پدری جلال آل‌احمد؛ از «خانه باستان‌شناسان» تا «پاتوق معتادان» و...(+عکس) تایم لپس جالب از خودروهای فولکس واگن (فیلم) تصورِ یکی از خبرنگارانِ سال ۱۳۳۷ درباره‌ی ایرانِ ۱۴۰۰ / چراغ قرمزی که 15 سال طول می کشد زمانی که به نمایندگی از رهبری در خارج از کشور بودم، تابلو‌هایی از عکس خانم با حجاب ایرانی و چادر زده بودند/ مشخص شد که یک موسسه بیمه عمر، شعارش را چادر مشکی ایرانی قرار داده بود دردنامه ای با جناب صدیقی هروئین ساخت لابراتور قزوین خبرساز شد خواص باورنکردنی گیاه دارویی «کلپوره» یا «مریم نخودی» کراکال ؛ محصولات شرکت اماراتی موفق در زمینه تولید سلاح های سبک را ببینید پرستاران در کدام کشورهای اروپایی درآمد بیشتری دارند؟ آمریکا چقدر به اورانیوم روسیه وابسته است؟ (+ اینفوگرافی) چرا فیزیکدانان رازهای «کهکشان» را در «اعماق زمین» جستجو می‌کنند؟ لوگو گوگل به‌مناسبت نوروز ۱۴۰۳ تغییر کرد؛ اما ایرانی‌ها از دیدن آن محروم‌اند(+عکس) عجایبِ «اختاپوس‌ها»؛ حیوانات احمق ارسطو که با دست‌هایشان فکر می‌کنند!
وبگردی