فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۲۲-۰۱-۱۳۹۸
کد ۶۶۲۲۵۰
انتشار: ۲۰:۰۴ - ۲۲-۰۱-۱۳۹۸

باز شدن دریچه‌های سد بافت کرمان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان از باز شدن تدریجی دریچه های سد بافت خبر داد.

ابراهیم علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور مدیریت آب ورودی و خروجی سد بافت، دریچه تخلیه کننده تحتانی این سد به تدریج در حال باز شدن است.

وی با اعلام باز شدن دریچه های تخلیه کف سد بافت از هشدار خودداری از نزدیک شدن به سد بافت خبر داد و گفت: ساعت 17 امروز (22 فروردین ماه)، از اهالی پایین دست سد خواسته شده است از نزدیک شدن به حریم رودخانه خودداری کنند و کشاورزان سردهنه آبگیر مزارع را ببندند.

علیزاده درباره شرایط دیگر سدهای استان کرمان پس از بارندگی‌های اخیر گفت: سد شهرستان جیرفت هم اکنون 198 میلیون مترمکعب آب در پشت آن ذخیره شده ضمن آنکه از 40 میلیون مترمکعب ظرفیت سد شهرستان سیرجان، هم اکنون در پشت این سد 11 میلیون مترمکعب آب ذخیره شده است و جای نگرانی پیرامون سدهای استان کرمان وجود ندارد.

برچسب ها: سد ، کرمان
ارسال به دوستان
اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد