فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰-۱۲-۱۳۸۷
کد ۶۶۲۳۰
انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰-۱۲-۱۳۸۷

کاهش ابتلا به سرطان با مصرف آجيل


ایسنا: خوردن غذاهاي حاوي ويتامين E از جمله آجيل و روغن زيتون باعث كاهش خطر ابتلا به سرطان مي‌شود.

محققان مركز سرطان‌شناسي در اورلاندوي فلوريدا به اين نتيجه دست يافتند كه غذاهايي مانند آجيل و روغن زيتون مي‌تواند ابتلا به سرطان مثانه را در انسان به نصف تقليل دهد.

محققان اين مركز همچنين گفتند؛ مصرف ويتامين E نقش مؤثري در كاهش حمله‌هاي قلبي دارد اما هنوز از نظر علمي نتوانستند مدارك قابل استنادي را در اين خصوص ارائه كنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مرثیه ای برای تهران ادعای سی‌ان‌ان: مذاکرات آمریکا و ایران علیرغم حملات متقابل ادامه دارد حمله آمریکا به لنج ایرانی حامل کالای اساسی در دریای عمان خبر خوش برای متقاضیان بیمه بیکاری/ کاهش زمان پرداخت مقرری به یک ماه انتقال ۴۰۸ زندانی افغان از ایران به افغانستان کانادا شبکه‌های اجتماعی را برای افراد زیر ۱۶ سال ممنوع می‌کند دیدنی های امروز؛ از فارغ التحصیلی پرستاران غزه تا آوارگان جنگی لبنان حذف مجسمه نویسنده روس میخائیل بولگاکف از پایتخت اوکراین تورم آمریکا؛ بالاترین در 3 سال اخیر / دلیل : تنگه هرمز / ترامپ: من تورم دوست دارم هشدار هواشناسی: رگبار و رعدوبرق شدید در راه ۱۳ استان ریدلی اسکات بالاخره اسکار می‌گیرد، اما افتخاری نیویورک تایمز : احتمال وقوع جنایت جنگی از سوی آمریکا در ایران سردار فدوی: ابرقدرت دنیا را مستاصل کرده‌ایم/ در آستانه پیروزی عظیمی قرار داریم قیمت جهانی نفت امروز ۲۱ خرداد سخنگوی نیرو‌های مسلح: خسارت سنگین به آمریکا زدیم/ برگ‌های خود را در صورت لزوم، رو خواهیم کرد