فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰-۱۲-۱۳۸۷
کد ۶۶۲۳۰
انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰-۱۲-۱۳۸۷

کاهش ابتلا به سرطان با مصرف آجيل


ایسنا: خوردن غذاهاي حاوي ويتامين E از جمله آجيل و روغن زيتون باعث كاهش خطر ابتلا به سرطان مي‌شود.

محققان مركز سرطان‌شناسي در اورلاندوي فلوريدا به اين نتيجه دست يافتند كه غذاهايي مانند آجيل و روغن زيتون مي‌تواند ابتلا به سرطان مثانه را در انسان به نصف تقليل دهد.

محققان اين مركز همچنين گفتند؛ مصرف ويتامين E نقش مؤثري در كاهش حمله‌هاي قلبي دارد اما هنوز از نظر علمي نتوانستند مدارك قابل استنادي را در اين خصوص ارائه كنند.

ارسال به دوستان
فرمانده قرارگاه خاتم‌: به هرگونه تهدید پاسخ دردناک و پشیمان‌کننده می‌دهیم کنایه تاکر کارلسون به ترامپ : اگر 38 بار خبر از توافق بدهید اما محقق نشود، یعنی اهل معامله نیستید پزشکیان: تنها راه مقابله پایدار با فساد، حکمرانی داده‌محور است فعال شدن آژیر هشدار در شمال اسرائیل کارگروه‌های ویژه عملیاتی پلیس فتا درباره فعالیت‌های مجرمانه مرتبط با جام جهانی نماینده ایران در سازمان ملل: هرگز تحت تهدید و فشار مذاکره نمی‌کنیم به این برابوس لقب موشک داده اند (+تصاویر) هشدار تند سردار موسوی به آمریکا: منطقه را برایتان جهنم می‌کنیم طالبان استفاده از تلفن هوشمند را ممنوع کرد رای نهایی پرونده تجاوز ورزشکاران ایرانی به دختر کره‌ای صادر شد ترك اعتياد در بازار سياه کوپرا فورمنتور ABT ؛ زیبایی طراحی صنعتی ببینیم پایان تراژدی اشتغال با جابه‌جایی نقش‌ها/ کارآفرینان به جای مدیران اداری تصمیم بگیرند محسنی اژه ای: سردمداران آمریکایی مفهوم غیرت و حمیّت ایرانی را درک نکرده‌اند معمای کرم‌هایی که علم را به چالش کشیدند / آیا می‌توان با خوردن یک قرص پیانو زدن یاد گرفت؟