فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۶۰۲۳
انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۸

وزارت کشاورزی: مشکلی در تامین شکر نداریم

وزارت کشاورزی: مشکلی در تامین شکر نداریم

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا پایان اردیبهشت ماه جاری 500 هزار تن شکر توسط بخش دولتی و خصوصی وارد کشور می شود،گفت: مشکلی در تامین شکر برای ماه مبارک رمضان نداریم.

به گزارش فارس از البرز، یزدان سیف روز جمعه در بازدید از کارخانه قند کرج با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ماه جاری 500 هزار تن شکر توسط بخش دولتی و خصوصی وارد کشور می شود،گفت: مشکلی در تامین شکر برای ماه مبارک رمضان نداریم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در زمان حاضر موجودی شکر در بخش دولتی کشور 400 هزارتن و در بخش خصوصی به میزان 170 هزار تن است. تا پایان اردیبهشت ماه جاری 500 هزار تن شکر توسط بخش دولتی و خصوصی وارد کشور می شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران اضافه کرد: واردات شکر تا پایان شهریور ماه امسال به یک میلیون و 500 هزارتن رسید.

در این بازدید سیف و هیات همراه از بخش های مختلف تولیدی کارخانه قند کرج بازدید کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: شکر ، وزارت کشاورزی
ارسال به دوستان
تارا رضایی؛ از المپیاد فیزیک تا بنیان‌گذاری استارتاپ هوش مصنوعی در سیلیکون‌ولی مرکز وکلای قوه قضاییه اطلاعیه داد زلزله ونزوئلا زنگ خطر برای برج‌های ساحلی شمال ایران/خطر پنهان امواج بلندپریود زنان باردار در معرض ۴۵ ماده شیمیایی رایج قرار دارند قیمت دلار امروز شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ روایت جدیدی از ترور کمال خرازی از طریق نفوذ به بیمارستان (+فیلم) رگبار باران در ۵ استان شمالی آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ۱۴۰۵ سود بانکی ۴۰ درصدی تصویب نشده، در دست مطالعه است این اختلال در زنان ۵ سال دیرتر از مردان نمایان می‌شود دخالت کاخ سفید در انتشار مدل جدید هوش مصنوعی «اوپن‌ای‌آی» دیدنی های امروز؛ از امدادرسانی به زلزله زدگان ونزوئلا تا آیین های عزاداری در عاشورا ۵ میان‌وعده شیرین و سالم زیر ۱۰۰ کالری که هوس شیرینی را مهار می‌کنند یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد "اول حساب کنید" ؛ وقتی درد مشترک نداریم، درک مشترک هم نخواهیم داشت