کد خبر ۶۶۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۸۰۵۱
انتشار: ۲۲:۵۱ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۸

نجات جوان 30 ساله‌ای که قصد خودکشی داشت

فرمانده پلیس کوهستان پایتخت از نجات جان جوان ۳۰ ساله که قصد خودکشی داشت، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد یادگاری فرمانده پلیس کوهستان پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۰ امروز احدی از کوهنوردان به مقر پاسگاه دربند مراجعه و بیان داشت پیکر نیمه جان یک جوان در یکی از مسیرهای کوهستانی افتاده است.

وی افزود: سریعاً عوامل پلیس کوهستان به همراه تیم امداد و نجات پس از طی ۴۰ دقیقه کوهپیمایی به موقعیت اعلامی رسیدند.

فرمانده پلیس کوهستان پایتخت خاطرنشان کرد: در نهایت مأموران پلیس کوهستان با پیکر نیمه جان جوان ۳۰ ساله روبرو شدند که با خوردن قرص خودکشی کرده بود که سریعاً اقدامات احیا به عمل آمد و به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: خودکشی ، تهران
ارسال به دوستان
دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر