۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۸۱۲۸
تعداد نظرات: ۸۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۸۱۲۸
انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۸

90 دقیقه گفت‌وگو/ به آینده تیم ملی ایران با مارک ویلموتس خوشبین هستید؟

می‌خواهیم در 90 دقیقه گفت‌وگو امروز در مورد سرمربی جدید تیم ملی ایران با هم گفت‌وگو کنیم.

عصرایران- مارک ویلموتس بلژیکی، صبح امروز به ایران آمد تا رسما سکان هدایت تیم ملی ایران بعد از کارلوس کی‌روش را به عهده بگیرد.

ویلموتس بلژیکی 50 ساله است و سابقه هدایت تیم‌های ملی بلژیک، ساحل عاج و شالکه را در کارنامه دارد.

حضور او در ایران واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است. برخی او را جوان، پر انرژی و با فلسفه خاص فوتبال می‌‍دانند و عده‌ای دیگر ویلموتس را مربی شکست خورده می‌خوانند.

حالا می‌خواهیم در 90 دقیقه گفت‌وگو امروز در مورد سرمربی جدید تیم ملی ایران با هم گفت‌وگو کنیم.

90 دقیقه گفت‌وگو/ به آینده تیم ملی ایران با مارک ویلموتس خوشبین هستید؟

1- به آینده تیم ملی ایران با مارک ویلموتس خوشبین هستید؟

2- مهم خواسته شما از سرمربی تیم ملی چیست؟

3-مهم‌ترین میراث کی‌روش برای فوتبال ایران را چه می‌دانید؟

4- به نظر شما موفق ترین سرمربی خارجی تاریخ ایران در زمینه ملی و باشگاهی چه کسی بوده است؟

زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 11:00 تا 12:30. نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۲۷
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
86
با توجه به کارنامه ضعیف در مربیگری و بازیکن سالاری که برای فوتبال ایران سم هست، خیر موافق نیستم
هرچند احتمال می دم بعد از 1 سال هم ایران را ترک کنه چون بعیده اهل مبارزه با شرایط ایران باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
67
10
به نظرم گزینه خوبیه و می تونه فوتبال تهاجمی به ایران تزریق کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
11
48
من که چشمم آب نمی خوره. لوپتگی بهتر بودذ
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
3
85
فوتبال ایران با تعویض مربی درست نمیشه، مشکل جای دیگه هست. باید از ریشه درست بشه. از تیم ملی گرفته تا باشگاهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
و مهمتر از اینا اختصاص امکانات مناسب(بدور از رانت و فساد) برای پرورش استعدادهای نوجوان.
ندایی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
26
46
1- خوشبین نیستم با این وضعیت اقتصادی، آیا بهتر نبود این پول در جاهای واجب تری مثل مناطق سیل زاده، زلزله زده و ... محروم هزینه می شد و بجای ایشان یک مربی مجرب ایرانی عهده دار سرمربی گری تیم ملی می شد؟
2- بازگرداندن قیمت ها به اواخر سال 96(که حتما نمی توانند)
3-جسارت و جنگندگی و تاکتیک پذیری افراد
4- کی روش ملی و برانکو باشگاهی
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
آره من هم موافق نظر ندایی هستم
ای کاش ی مربی داخلی مثل علی دایی باغیرت میاوردن و با قراردادی به مراتب پایین تر، البته بدون سیاسی کاری و دخالت آقایون نتایج خوبی را برای مردم به ارمغان میاوردن، هرچند که چشم دیدن مربی داخلی را ندارن ولی واقعا پول مردم چقدر راحت داره میره برای ورزش بی خاصیت.... هییییی خدا
ناشناس
| China |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
مرتضی عزیز؛ چندسال پیش با ارز ۱۰۰۰ تومانی؛ آقای علی دایی بابت ۴ تا باخت و ۲ تا مساوی برای تیم ملی ؛ حدود یک میلیارد تومان پول گرفت و اقامت آمریکا را هم گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
من هم مخالف به کارگیری علی دایی و سایر سرمربی های داخلی هستم مگر اینکه با دستمزد بسیار پایین تر این ها رو بیارند واقعا علی دایی حقش نبود همچین قراردادی باهاش ببندند
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
24
سلام
متاسفانه باید بگم با این دوستمون از نزدیک کار نکردم و آشنایی ندارم، ولی امیدوارم با این قرارداد (دلار 14) تلاششو بکنه و مثل کیروش نتیجه خوب و رضایت بخشی را برای تیم ملی و مردم بیاره...
ضمنا هدفش لاک دفاعی و مساوی و نباختن نباشه چون دیگه دوره ش تموم شده ما فقط برد میخوایم...
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
28
مهمترین موضوع رزومه یک مربی هست اگر رزومه ندارد که دیگه بحثی نمیمونه نظر خواهی را باید از اهل فن بخواهید نه مردم کوچه و بازار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
3
16
ایشون رو نمیدونم.ولی هز مربی که بخواد در شرایط فعلی فوتبال ایران رو بسازه باید یه تیم هجومی قوی بسازه و الا تفکرات ترس محور و محتاط و نتیجه گرای کیروش و یا مربیان دیگر محکوم به شکست قطعی است.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
28
تا مافیا در فوتبال ریشه کن نشه چیزی درست نمیشه. مافیا در فوتبال سم‌مضاعف برای فوتباله
لورا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
53
من یکی که به آینده خودم هم خوشبین نیستم چه برسه به تبم ملی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
3
10
اگر فوتبال تهاجی رو دوست داشته باشه می تونه تو تیم ملی موفق باشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
26
16
میخواین خدا میلیون دلار خرج کنید که این آقا ببرمون جام جهانی 48 تیمی؟!این دیگه مربی نمیخواد!
کم نبود هر چی کیروش سرمون کلاه گذاشت و یه فوتبال بزن زیرش بهمون عرضه کرد؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
12
سلام
مثل بقیه موارد در کشور ما مثل صنعت و فرهنگ و اقتصاد که از هیچ اصولی پیروی نمیکنه و هیچگونه برنامه مدونی برای یک روز هم وجود نداره ورزشمون هم همینطور.بالاخره باید پیرو یه سبک در ورزش بود.از فوتبال به سبک کی روش میام به سمت بلژیک.اول باید ببینیم ورزشمون کجاست در چه شرایطی قرار داره به چه سبکی شباهت داره و به کجا میخوایم بریم.بعیده با ویلتموس به جایی برسیم.ای کاش سرمربی از امریکای جنوبی یا پرتغال یا اسپانیا انتخاب میشد که فوتبال ما شباهت بیشتری به اون سبک داره.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
12
1-با توجه به شرایط فوتبال ایران هر کس بیاد نتیجه منفیه چون همه در مورد تیم ملی تصمیم میگره به جزء سرمربی
2-نتیجه قابل قبول در جام جهانی
3-اتحاد و همبستگی
4-والدیر ویرا و کارلوس کیروش
بچه عینک شکسته مرندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
15
با کارنامه ای که ازشون داریم و تجربه مربی بلژیکی در باشگاه تراکتور که شاهد بودیم اصلا خوشبین نیستم بهش
حسش نیست
2- قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی
3- مهمترین میراث کیروش کمک به زیرساختهای فوتبال و آشنا نمودن مسئولین فوتبالی با امکانات پیشرفته دنیا و ساخت بازیکنان شاخصی چون سردار و جهانبخش و عزت الهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
10
ابدا.
سبحان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
11
سلام
- در یورو 2016 با تیم بلژیک بسیار تیمش بد بازی میکرد و حذف شد، بعدشم که ساحل عاج رو حذف کرد و اخراج شد.
-بهتر بود رنا فرانسوی رو از مراکش می آوردن قراردادشم رو به پایان هست هنوز هم وقت هست
-خواسته ما ازش تیم قوی هست ابتدا در بعد دفاع و سپس هجوم و مثل کی روش تیمش بدون شکست به جام جهانی برود حالا میخواد کره باشه،ژاپن باشه، ازبک باشه و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
11
ناامدیم واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
9
مربی از آمریکای جنوبی می اومد بهتر بود. اروپایی ها ناز زیاد دارند
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
3
5
اول روی این اقا شناخت نداشتم،الان که دقت کردم و عکساش و شادی بعد گل یارانشو دیدم با سن 50 سال نسبت به خودم که 30 سالمه خوب پرشی کرده و به احتمال زیاد در تیم ملی هم موفق خواهد بود...
در فدراسیون هم به همین شکل طرفو انتخاب میکنن فکر نکنید خیلی کارشناسی میشه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
14
5
1- به نظرم خیلی زود اخراج میشه و یحیی گلمحمدی خیلی گزینه بهتری بود
2- شایسته سالاری به جای بازیکن سالاری و همچنین توجه به تیم های پایه و جوانان
3- شکست مفتضحانه برابر ژاپن و فوتبال تدافعی و علی اصغری
4- برانکو
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
3
اگر قرار بود از بلژیک بیاد اریک گرتس که بهتر بود
خوزستان.برزيل ايران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
3
انتظارات بايد
با در نظر گرفتن امكانات و واقعيت سطح فوتبال كشور باشد.
مشكل كار اينجاست كه ما هر وقت سرمربي جديد براي تيم ملي آورده شد
خواسته هايمان و انتظاراتمان را دقيقا مشخص نكرديم.
و اينكه ديدگاه هاي سرمربي جديد و سرمربي قبلي خيلي اختلاف داره و اين يعني دوباره از 1/1/1 بايد شروع كنيم.
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
9
سطح فوتبال بدون برنامه ما همين هست، با حضور ويلموتس هم اتفاق خاصي نخواهد افتاد
چه ويلموتس مربي تيم ملي باشد چه مورينيو ما اول به برنامه نياز داريم
ناشناس
Italy
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
3
9
پولای ما رو چرا میدید به خارجی ها؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
پول برای کاره نه شخص که خارجی باشه یا ایرانی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
6
بنظرم با توجه به شناختی که از طریق رسانه ها گرفتم وبازیکن سالاری رو در کارنامه داره موفق نمیشه وکاش مربی می اوردند که اولا مربی کارکشته وصاحب سبکی مثل کی روش بودند ودوما ادامه رو آقای کی روش بودند چون بازیکنان خوبی را اقای کیروش تحویل تیم ملی دادند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
5
اصلا مربی خوبی نیست. تیم ملی در شرایط فعلی احتیاج به یک مربی به روز دارد با توجه به شرایط ایده ال و رو به رشد بازیکنان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
11
9
به نظرم کیروش بهترین گزینه برای تیم ملی ایران بود. کاشکی قراردادش را تمدید میکردند تا یک بار دیگه ایران را به جام جهانی ببره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
5
بنظرم هروه رنار مربي بهتري بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
6
10
سلام
1- انتخاب ضعیفی بود و یک پسرفت به معنای واقعی کلمه
2- کیروش بهترین مربی بین المللی بود که به فوتبال ما آمد ولی متاسفانه آنقدر درگیر حاشیه اش کردیم که از کار خود عقب ماند و بیشتر زمانش صرف پاسخگویی و درگیری با دیگران شد.
3- مهمترین میراث کیروش، نظم، خودباوری، نسل جوان و جدید تیم ملی و البته مرکز پک.
حامد درزی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
3
میشد با این رقم سرمربی بهتری رو استخدام کرد. باید زمان داد تا ببینیم چی از آب در میاد. با نهایت احترام به آقای کی روش، باید آقای ویلموتس طوری تیم ملی را از نظر بدنسازی و تاکتیکی آماده کند که سراپا حمله باشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
5
9
انتخاب سرمربی خارجی با این وضیعت اقتصادی (برای تیم ملی، پرسپولیس و استقلال) اشتباه و ظللم بزرگی به مردم است.
مردم نون شب ندارند ما می خواهیم بریم جام جهانی که چی بشه؟
استقلال و پرسپولیس با مربی خارجی چند میلیون دلاری، از گروه خود در اسیا نتوانستد صعود کنند.
با این افتضاحی که پرسپولیس در اسیا به بار اورد. نباید برای قهرمانی در لیگ داخلی جشن و سرور به پا کنند.
تو را خدا بیت المال را کمتر حیف نکنید.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
4
تجربه نشون داده که مربیهایی که از کشورهای اروپای غربی به کشور ما اومدن خیلی موفق نبودن . شرقی ها درک بهتری از شرایط ایران دارند .
با همه اینها به نظر من در شرایط فعلی با توجه به افزایش روز افرون قیمت ارز و همچنین شرایط نامطلوب اقتصادی مردم بهتر هست از یک مربی داخلی قوی مثل دایی ، گل محمدی و یا منصوریان استفاده بشه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
12
اگه راست میگن فدراسیون مفاد قرارداد رو علنی کنه تا مثل کیروش نشه...!!!1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
7
از بلژیک 2014 خیلی خوشم میومد، واقعا تیم خوبی ساخته بود و میشه گفت استارت عالی بودن بلژیک رو ایشون زدند. اما چرا ما ایرانیها قبل از اینکه اتفاقی بیوفته شروع به قضاوت میکنیم؟ اظهارنظر در خصوص عملکرد ایشون در آینده؟ اگه اینقدر کارشناس هستیم؟ پس چرا اینقدر وضعمون داغونه؟
امیرحسین
Netherlands
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
6
من تا به حال در تمام گفتگوهای آزاد نظر دادم ولی هیچ وقت پخش نکردین بسیار از شما گله مندم.

برای پیشرفت در فوتبال باید مثل کشور قطر و سایر کشورها سرمایه گذاری و برنامه ریزی از فوتبال پایه داشته باشیم. که متاسفانه نداریم.

در مورد سرمربی جدید تیم ملی آرزوی موفقیت میکنم . ولی به شخصه امید زیادی به ایشان ندارم. بستر مناسبی هم برای موفقیت تیم ملی نمیبینم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
2
گفته می شود در قرارداد ويلموتس بندي وجود دارد كه طبق آن، اين مربي براي زير نظر گرفتن ملي پوشان و پيش بردن برنامه هاي تيم ملي در ايران حضور داشته باشد و نمي تواند هر زمان كه تمرينات تعطيل بود، به بهانه هاي مختلف ايران را ترك كند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
3
نه خوشبین نیستیم چون عامل موفقیت در فوتبال برای تیمها یک شخص نیست بلکه تمام یک سیستم باید خوب کار کنه که تیمی موفق بشه.
مثلا سیستم پرورش استعدادهای نوجوان ما بسیار ناکارآمد و فاسده.
و یا ما زمینهای چمن استاندارد برای پرورش استعدادها نداریم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
4
تفکرش دفاعی و یک بازی کسل کننده با دفاع اتوبوسی نباشه تیم رو جنگنده ببنده
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
1
باید ببینیم چه چیزی از ایشون می خواهیم و پولی که قرارهست بگیرد بابت چه تعهداتی است و قرار هست چکار کنه
ملک زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
2
به نظر من در این شرایط بهترین گزینه اسفاده از مربیان داخلی است که حداقل دستمزدشان را از کشور خارج نمی کردند. مگر علی دایی چه افتخاری از ایشان کمتر دارد. هم با فرهنگ بومی و زبان بازیکنان آشناست. هم باعث وحدت ملی می شود. در یکی از بهترین باشگاههای دنیا بازی کرده و با تمرینات منظم ترین باشگاههای اروپایی نیز آشنا است در بهترین دانشگاه نیز تحصیل کرده و با هوش مهندسی می توانست بسیار مفید باشد. متاسفانه مرغ همسایه غاز است. بازیکنان باید در باشگاه آموزش ببینند و تیم ملی فقط یک فرصت کوتاه برای هماهنگی است
فرهاد 021
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
4
عادل رو که برداشتن ....مربی رو هم بزارن مایلی کهن خلاص و راحت
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
4
3
کاش مجید جلالی رو میذاشتن لااقل !
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
3
3
کاش مجید جلالی رو میذاشتن لااقل !
تورج
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
1
موفقيتش بستگي به اين داره كه بتونه خودشو با شرايط و نداري هاي ايران وفق بده يا نه...مديريت كي روش در تاريخ ورزش ايران ديگه تكرار نميشه...فوتبال ايران مربي قلدر ميخواد تا مربي سبك دار
میرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
1- به آینده تیم ملی ایران با مارک ویلموتس خوشبین هستید؟
خیر- خوش بین نیستم- ایشان هم نمی توانند تحولی در تیم ملی ایجاد کنند.
2- مهم خواسته شما از سرمربی تیم ملی چیست؟
ایجاد سیستمی برای بازی تیم ملی- جوان گرایی- شناخت استعدادهای فوتبال ایران
4- به نظر شما موفق ترین سرمربی خارجی تاریخ ایران در زمینه ملی و باشگاهی چه کسی بوده است؟
مرحوم ایویچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
1
قیمت مربی ها رو چک میکردم، به نظر مربی بسیار بالاتری با این مبلغ میتونست بیاد. رزومه ش اصلا قابل قبول نیست. مگر اینکه کسی مثل سانچز قطری ها باشه که بی رزومه قطرو قهرمان کرد. اون هم ریسکیه بشه یا نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
3
بله در صورتیکه
1. زمان بهش بدن
2. قاطعیت و مدیریت کی روش را داشته باشه.
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
0
نظر منفي در باره كي روش جفابه اين مربي بزرگه.بهترين مربي دوران فوتبال ايران بعد از انقلاب ايشون بود كه روحيه جنگندگي و استعداد يابي فوق العده اي داشت و اين روحيه رو به بازيكنان هم منتقل ميكردو اونها رو تاكتيك پذيربار آورده بود.مربي جديد هيچ كارنامه درخشاني نداره و قطعا جايگاه ايران در رنكينگ فيفا و آسيا پايين خواهد آمد.چيزي كه سالها كيروش اون رو به فوتبال ما بخشيده بود.
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
0
نظر منفي در باره كي روش جفابه اين مربي بزرگه.بهترين مربي دوران فوتبال ايران بعد از انقلاب ايشون بود كه روحيه جنگندگي و استعداد يابي فوق العده اي داشت و اين روحيه رو به بازيكنان هم منتقل ميكردو اونها رو تاكتيك پذيربار آورده بود.مربي جديد هيچ كارنامه درخشاني نداره و قطعا جايگاه ايران در رنكينگ فيفا و آسيا پايين خواهد آمد.چيزي كه سالها كيروش اون رو به فوتبال ما بخشيده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
1
رنار فرانسوی قطعا گزینه بروز و بهتری بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
3
یعنی همه این مخفی کاری ها برای این بود تا دلالی که لیکنز سرمربی تراکتور را آورده بود ، سرمربی تیم ملی را هم از همان مسیر انتخاب کند ،
مرگ انتقاد ما به کی روش این نبود که گران است ،
با همان قیمت مربی با چند درجه ضعیفتر از وی را پیدا کردید ؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
1
کیروش که اسم و رزومه داشت ... اون شد
وضع اقتصاد و جامعه انقدر مفتضح نبود ... اون شد
شک کردن در شکست این آقائه و جمع کردن جول و پلاس و رفتن از ایران و نهایتا شکایت از فدراسیون،شک در آفتاب صلات ظهره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
1
این نسل از فوتبال بلژیک بر آمده از زمان ویلوتس بودند ... موافقم. فقط به زمان نیاز داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
1
در این شرایط اقتصادی که کشور به زحمت دلار به دست می آورد بهتر بود مربی ایرانی انتخاب شود.
پاسخ ها
آرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
بودجه مراکز متعدد فرهنگی را بدهید به تیم ملی.
24
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
2
انصافا فرق خاصی نمیکنه
مربی مرحله دومه
مرحله اول زیرساختنهاست که تونست کشور بی استعدادی مثل قطر رو قهرمان آسیا کنه
کار اصولی ارجحیت داره
و مربی یکی از فاکتورهای کار اصولیه نه تمام اون
عصرایران- توی دو تا گفتگوی قبلیتون نظر دادم ولی توی نظرات قرارش ندادین
نه توهین بود توش نه حرف زشت
ازشما انتظارمون بیشتره
دکتر توکلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
2
سلام. به نظر من ایشان توانایی تغییر و تحول در فوتبال ایران را دارند. در بین گزینه های داخلی اتفاقا بدترین گزینه علی دایی بود. چون اصلا اهل تعامل با اهالی فوتبال نیست.البته اینکه در برابر سیاستمدارها هم کوتاه نمی یاد ویژگی مثبت علی دایی هست
مفید
Singapore
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
نه
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
3
1- چرا هیچکس به اینهمه مراوده با فوتبال بلژیک مشکوک نمیشه. دلالان فوتبال ظاهرا بروبیای زیادی به اونجا دارن. بازیکنان ایرانی به بلژیک ترانسفر میشن و مربی از اونجا میاد ایران!!!!
2- مهمترین خواسته من فوتبال روز که مبتنی بر حفظ توپ و بازی شجاعانه و دوندگی بالا هست. که خودش موفقیت ها را بدنبال خواهد داشت.
3- میراث خوب کیروش امکاناتی هست که در ایران جا گذاشت و میراث بدش که فراوونه زیاده خواهی بازیکنان که در سطح ملی نباید باشه ، فوتبال دفاعی و نتیجه گرا که به لیگ هم منتقل شد ، اعتراض های بی پایان به داور و زمین و زمان ، بازیکن یابی از خارج بجای بازیکن سازی در داخل و...
4- علیرغم پرسپولیسی بودن و مشکل داشتن با تاکتیک های برانکو و با تکیه بر آمار در تیم ملی و باشگاهی موفق ترین فرد برانکو هست
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
2
بله... خوشبینم.... اصولا هر کسی باشه فقط مربی وطنی نباشه....
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
1
مهمترین خواسته مبارزه با بازیکن سالاری که نقطه قوت کیروش هم بود.... بهترین خارجی هم همین کیروش بوده و تا حدودی ویرا.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
3
به نظرم با توجه به ساختار غلط فدراسیون فوتبال ایران و نفوذ مستقیم و غیر مستقیم سیاستمداران در برنامه ها و تصمیم گیری های آن و وجود مافیا و باند بازی در فوتبال ایران من کارنامه ویلموتس را در دوره فعالیت در تیم ملی ایران را موفق پیش بینی نمی کنم. در ضمن فکر نکنم ایشان به اندازه کیروش بتوانند در مقابل خواسته های مسئولان فدراسیون مقاومت نمایند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
1
ته تهش یه چاپنده ی دیگه مث کی روش .
اصولا تا سیستم مافیایی تو فوتبال کشور حاکمه هیچ چی درست نمیشه . خوبه فوتبالی نداریم و به جایی نرسیدیم اما تو بچاپ بچاپ باند بازی و مافیا گری حرف اول رو میزنیم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
2
میگن مربی بزدلی هست و از بزرگای تیم ترس داره..... از امروز به بعد باید شاهد بساط قلیون و پلی استیشن و فرارهای شبانه بازیکن ها در اردوهای تیم ملی باشیم...‌
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
2
از نظر من ایشون مربی سرشناسی مثل کی روش نیست و بعید میدونم بتونه تیم ملی رو بسازه.
ایشون باید به بازیکنان ایرانی خارج از کشور بها بده و دستشون در زمینه انتخاب بازیکن باز باشه و نکته نظرات دیکران در انتخاب بازیکن بازیکن دخیل نباشه.
انشالله بتونه جای خالی کی روش رو برامون پر کنه.
درضمن نظر قبلی منو توی پیجتون نذاشتین امیدوارم این یکی درج شه.
لاله
United Arab Emirates
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
3
پسر عموم میگه خاک بر سر همه تون با این مربی آوردنتون...
jj.javad
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
1
نه
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
4
مگه تو این کشور آینده ای هم وجود داره
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
4
از حالا باند مربی های داخلی جلسه گذاشتن واسه کوبیدن این بدبخت....
سپینا1986
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
2
مشکل مربی نیست.
مشکل عدم شفافیت و مافیای قدرتمنده.
فرزان فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
1
تو اين شرايط بد اقتصادي اصلا به صلاح نيست هرچند لازم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
3
در مورد سرمربی مشخصه که کی‌روش مربی بهتری بود. اما مهمتر از شخص سرمربی، برنامه های طولانی مدته که باید انجام بشه. قطر که امسال قهرمان جام ملت‌ها شد، سرمربی چندان شناخته شده ای نداشت ولی برنامه و زیرساخت رو به خوبی ایجاد کرد.
سید بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
2
بنظرم فدراسیون باید با معرفی گزینه های متعدد در موردشان به روش دمکراتیک تری عمل می کرد : 1-اخذ نظرات مربیان برتر 2- اخذ نظرات بازیکنان برتر 3- نظرسنجی مردمی 4- اخذ نظرات اصحاب رسانه و مطبوعات ورزشی
در کنار دیدگاه مدیریتی و فنی فدراسیون
در مورد هریک از آنها اگر اجماعی صورت می گرفت بهتر بود
مصطفی قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
انشاللله موفق باشه و با کیاست..
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
2
خانه از پای بست ویران است. خواجه اندر نقش ایوان است.
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
1
تيم ملي ايران نياز به يك مربي بزرگ داره. مربي داخلي هميشه اسير مسايل حاشيه اي ميشه و از علم روز فوتبال دوره.درسته كه مربي بزرگ پول زياد ميگيره ولي ما بايد به آينده فوتبال نگاه كنيم نه امروز رو.مربي خارجي معروف و شناخته شده ترس به تيم حريف مياندازه.البته آقاي ويلموتس رو نميگم.
وبگردی