فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۰۳۱۳
انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۸

فروش داروهای گیاهی در عطاری‌ها، ممنوع

فروش داروهای گیاهی در عطاری‌ها، ممنوع
عطاری‌ها تنها اجازه فروش گیاهان دارویی بسته‌بندی و فله را دارند.

مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه عطاری‌ها تنها مجاز به عرضه گیاهان دارویی هستند، گفت: فروش داروهای گیاهی تنها در داروخانه مجاز بوده و عرضه آن در عطاری‌ها ممنوع است.

به گزارش ایسنا، دکتر مهناز خانوی، با تاکید بر اینکه عطاری‌ها تنها اجازه فروش گیاهان دارویی بسته‌بندی و فله را دارند، عنوان کرد: اگر فراورده‌ای بسته‌بندی بوده و ادعای درمانی داشته باشد، مجاز به عرضه در عطاری‌ها نیست.

وی با تاکید بر اینکه فروش فراورده‌ای که شکل دارویی دارد، در عطاری ممنوع است، تصریح کرد: تهیه این فراورده‌ها تنها از داروخانه‌های مورد تائید سازمان غذا و دارو است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، به گفته خانوی، سازمان غذا و دارو بر فعالیت داروخانه نظارت دارد و فراورده از نظر تاریخ، سلامت، مجوز، بررسی علمی قابل اعتماد هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم مردم برای تهیه فراورده‌های سلامت محور به داروخانه‌ها مراجعه کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: داروی گیاهی ، عطاری
ارسال به دوستان
جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی