فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۵ - ۲۴-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۸۹۸۹
انتشار: ۲۰:۳۵ - ۲۴-۰۴-۱۳۹۸

حمله پهپادی یمن به یک پایگاه هوایی سعودی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی این کشور به پایگاه هوایی «ملک خالد» در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان خبر داد.

به گزارش فارس،‌ سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه دوشنبه در یک نشست خبری گفت که پایگاه هوایی «ملک خالد» در منطقه خمیس مشیط در عسیر (جنوب عربستان) هدف حملات پهپادی یمن قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که نیروهای ارتش یمن و انصارالله با استفاده از چند فروند پهپاد انتحاری ‌«قاصف k2»، پایگاه هوایی مزبور را هدف قرار داده‌اند.

برچسب ها: یمن ، سعودی
ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت