فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۹۷۷۸
انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۸

ظریف: آمریکا هر جا پا می‌گذارد ناامنی ایجاد می‌کند

ظریف: آمریکا هر جا پا می‌گذارد ناامنی ایجاد می‌کند

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا هرکجا پا می‌گذارد ناامنی و بی‌ثباتی ایجاد می‌کند.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان بامداد روز پنج‌شنبه در هنگام ورود به ونزوئلا برای شرکت در اجلاس نفت اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا هرکجا پا می‌گذارد ناامنی و بی‌ثباتی ایجاد می‌کند. امروز در خلیج فارس، خاورمیانه، در منطقه آمریکای جنوبی و لاتین با حضورش ناامنی ایجاد کرده است.

این دیپلمات عالی‌ رتبه کشورمان که در هنگام ورود به ونزوئلا مورد استقبال همتای خود قرار گرفته بود، ادامه داد: جایی در دنیا سراغ نداریم که حضور آمریکا ثبات‌بخش بوده است. آنها هرکجا که حضور پیدا کرده باشند باعث فشار به مردم، تندروی و تروریسم شده‌اند.

وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس غیرمتعهدها به ونزوئلا سفر کرده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ظریف ، آمریکا
ارسال به دوستان
صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان