فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۱-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۰۴۹۷
انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۱-۰۵-۱۳۹۸

جمع‌آوری ۲۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آباده

جمع‌آوری ۲۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آبادهمدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان آباده گفت: تعداد ۲۲۰ دستگاه استخراج‌گر ارز دیجیتال (ماینر) در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایسنا، علی‌رضا اسکندری سه شنبه اول مرداد در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال جمع‌آوری شده به شکل غیرقانونی وارد کشور شده و تاکنون تعرفه مشخصی برای برق مصرفی آنها مشخص نشده است.

او با بیان اینکه استفاده از این دستگاه‌ها منع قانونی دارد خاطرنشان کرد که میزان برق مصرفی این دستگاه‌ها بسیار زیاد است.

اسکندری گفت: استفاده کنندگان از ماینرهای جمع‌آوری شده از برق یارانه‌ای ارزان قیمتی که دولت با هدف رونق تولید و اشتغال در اختیار واحدهای صنعتی و کشاورزی قرار می‌دهد، استفاده می‌کردند.

مدیر توزیع برق شهرستان آباده با یادآوری اینکه جمع‌آوری این دستگاه‌ها تیرماه امسال انجام شده است، گفت: در این ارتباط با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی، نسبت به شناسایی ۱۰ مزرعه استخراج ارز دیجیتال و جمع‌آوری این دستگاه‌ها اقدام شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
هواگرد غول‌پیکر چین مسلح شد / «هیولای دریای بوهای» چیست؟ منظرۀ شهر «ورامین» در دوران احمدشاه معنی CE در محصولات الکترونیکی چیست؟ راز اتاق 404: افسانه و حقیقت پشت معروف‌ترین خطای اینترنت آناتومی شگفت‌انگیز لاله گوش / رادیاتور مخفی یا یک اشتباه تکاملی؟ حمله پهپادی به مقر احزاب کرد مخالف جمهوری اسلامی ایران در اربیل استقبال پاپ از تفاهم‌نامه ایران و آمریکا کری‌خوانی ستاره بلژیک پیش از دیدار با تیم ملی ایران توقف صدور مجوز برای خودروهای مونتاژی با ارزبری بالا جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: در شرایط حساس کنونی، حفظ وحدت از هر امر دیگری واجب تر است گزارش عراقچی به نمایندگان مجلس درباره روند مذاکرات توقیف خودروی پورشه سردار آزمون در کرمان (+عکس) آلمان: آماده کمک در زمینه تضمین موفقیت توافق ایران و آمریکا هستیم روایت واشنگتن پست از جزئیات جدید مذاکرات ایران و آمریکا کهورک سیستان و بلوچستان برای سومین روز پیاپی گرم‌ترین نقطه ایران شد