فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۱۱۰۹
انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۸

نامه تراکتور به ذوب‌آهن؛ دانیال را آزاد کنید!

نامه تراکتور به ذوب‌آهن؛ دانیال را آزاد کنید!
تراکتوری ها که نیم فصل گذشته نیز برای حفظ اسماعیلی فر با ذوب آهن نامه نگاری کردند و در جواب با پیشنهاد 2 میلیارد و 700 میلیونی سعید آذری مدیرعامل باشگاه اصفهانی برای آزاد کردن این بازیکن مواجه شدند، حالا بار دیگر به ذوب آهن نامه زده اند.

مسئولان باشگاه تراکتور با ارسال نامه ای به ذوب آهن خواهان بازگشت دانیال اسماعیلی فر شدند.

به گزارش "ورزش‌سه"، با وجود اینکه سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن روز پنجشنبه در پستی اینستاگرامی اعلام کرد دانیال اسماعیلی فر را در ازای دریافت 10 میلیارد تومان نیز برای تراکتور آزاد نمی کند، اما مسئولان این باشگاه همچنان بر جذب این بازیکن اصرار دارند.

تراکتوری ها که نیم فصل گذشته نیز برای حفظ اسماعیلی فر با ذوب آهن نامه نگاری کردند و در جواب با پیشنهاد 2 میلیارد و 700 میلیونی سعید آذری مدیرعامل باشگاه اصفهانی برای آزاد کردن این بازیکن مواجه شدند، حالا بار دیگر به ذوب آهن نامه زده اند.

مدیران تراکتور در نامه خود به ذوب آهن آورده اند که در صورت امکان مقدمات بازگشت اسماعیلی فر به تیم خود با وجود پایان خدمت سربازی را فراهم کنند. درخواستی که با توجه به موضع گیری منفی آذری احتمالا به در بسته بخورد و چنین انتقالی صورت نگیرد.

با این حال باید دید مذاکرات تراکتور و ذوب آهن بر سر دانیال اسماعیلی فر به چه نتیجه ای می رسد و در نهایت چه اتفاقاتی پیرامون این ماجرا رخ خواهد داد.

برچسب ها: تراکتور ، ذوب آهن
ارسال به دوستان
رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد