فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۱۱۹۲
انتشار: ۱۸:۳۶ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۸

یک مصدوم بر اثر انفجار مین در اهواز

یک مصدوم بر اثر انفجار مین در اهواز

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: یک مرد ۲۶ ساله بعد از ظهر امروز با ورود به محدوده محافظت شده ارتش روبروی کوی سیاحی شهرستان اهواز با مین برخورد کرد و بر اثر انفجار مین از ناحیه مچ پا دچار قطعی عضو شد.

سرهنگ کیومرث کشوری شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یک مرد بعد از ظهر امروز با انگیزه جمع آوری ضایعات از سیم های خادار محدوده محافظت شده ارتش روبروی کوی سیاحی شهرستان اهواز عبور کرد و با توجه به اینکه این محدوده پاکسازی نشده ، بر اثر انفجار مین دچار آسیب شد.

وی با بیان اینکه نام این فرد " مصطفی قلمشیری" است افزود: با وجود اینکه در این محدوده علامت های هشدار و ممنوعیت ورود به منطقه نصب است این فرد بدون توجه به علایم به زمین های ارتش وارد شده و دچار حادثه شد.

بر اساس گزارش اداره کل امنیتی وانتظامی استانداری خوزستان ، مین و ادوات انفجاری عمل نکرده مربوط به دوران جنگ تحمیلی در این استان ، طی سالهای ۸۵ تا ۹۶ موجب جان باختن ۷۵ نفر و مجروحیت ۳۹۹ نفر دیگر شده است.

برچسب ها: مین ، انفجار
ارسال به دوستان
رهبر انقلاب درباره تفاهم‌نامه ایران و آمریکا: با تعهد رئیس جمهور محترم، اجازه اش را صادر کردم آلمان ایران را متهم به جاسوسی کرد! ایران _ نیوزیلند هفتمین دیدار پرتماشاگر جام جهانی ۲۰۲۶ تحریم‌های جدید آمریکا علیه حزب‌الله سنتکام رسما رفع محاصره علیه ایران را اعلام کرد 4 نکته درباره تفاهم ایران و آمریکا: از «کیش شخصیت ترامپ» تا «انتقام از اسرائیل» سخنگوی وزارت خارجه روسیه: حمله کشورهای ناتو را با پاسخی ویرانگر تلافی می‌کنیم پیام رهبر انقلاب درباره تفاهم پایان جنگ تا ساعتی دیگر آسوشیتدپرس: کاخ سفید توافق با ایران را به کنگره ارسال کرد ونس: دوره ۶۰ روزه دستیابی به توافق نهایی با ایران آغاز شده/ رفع تحریم نفت امتیاز به ایران نیست، می‌خواهیم شبکه مالی آنها را رصد کنیم ترامپ: به احتمال زیاد از نتانیاهو در انتخابات حمایت خواهم کرد/ او باید منطقی‌تر رفتار کند پاکستانی‌ها به پاس توافق صلح، فردا روز شکرگزاری برگزار می کنند دادستان کل کشور: پیگیری حقوقی جنایات جنگی در دستور کار است سناتور آمریکایی: توافق با ایران، تسلیم کامل ایالات متحده است معاون ترامپ: از توافق ایران و آمریکا احساس بسیار خوبی دارم