فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۸-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۳۵۸۶
انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۸-۰۵-۱۳۹۸

فرمانده قرارگاه سایبری نیروهای مسلح: تحریم مسئول دیپلماسی کشور نشان‌دهنده ضعف آمریکا است

فرمانده قرارگاه سایبری: تحریم مسئول دیپلماسی کشور نشان‌دهنده ضعف آمریکا استفرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امروز دشمن جرأت تجاوز به مرزهای ایران را ندارد، گفت: تحریم مسئول دیپلماسی کشور از سوی آمریکا نشانه ضعف آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر مصطفی ایزدی جمعه در پانزدهمین همایش رهروان شهدای کردستان (مریوان) که در حسینیه لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان برگزار شد برگزاری یادواره‌های شهدا را بزرگداشت ارزش‌ها عنوان و اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی تجدید بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا است.

وی با اشاره به شهادت شهید حاصلی در روزهای گذشته در منطقه مریوان کردستان، گفت: شهادت این شهید بزرگوار ثمره رشادت‌ها وی بوده است رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در مریوان فداکاری‌های بسیاری انجام داده‌اند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه اقتدار و عزت امروز نظام را مدیون و مرهون خون شهدا دانست و افزود: با توجه به شرایط همیشه باید خود را برای جهاد اکبر آماده کنیم.

وی همچنین به رشادت رزمندگان گیلانی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: الگوی این شهدا روحانی مبارز میرزا کوچک جنگلی بود که در زمان خود برای دفاع از اسلام در برابر مستکبران ایستادگی کرد.

سرلشکر ایزدی در ادامه با اشاره به اشاعه آرمان‌های انقلاب به سراسر دنیا، گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته در حوزه‌ها مختلف پیشرفت است و امروز در جهان حرف‌های برای گفتن دارد. امروز به واسطه گسترش انقلاب در منطقه شاهد تشکیل جبهه فاطمیون در افغانستان، زینبیون در پاکستان، حزب‌الله در لبنان و حیدریون و حشد الشعبی در عراق هستیم.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این نیروها در کنار نیروهای مستشاری ایران و ارتش سوریه سبب شکست دشمنان در جبهه مقاومت شدند.

وی بر لزوم وجود بصیرت در جبهه داخلی و خارجی تأکید و به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: باید با بصیرت و شناخت درست افراد متخصص، متعهد و انقلابی را انتخاب کنیم.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه باید دولت جوان و حزب اللهی در کشور تشکیل شود، اظهار کرد: با اعتماد به جوانان انقلابی و متخصص می توانیم به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن بعد از سقوط پهباد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی منفعل شده است، تصریح کرد: دشمنان به قدرت دفاعی ایران پی برده‌اند به خود جرأت تجاوز به مرزهای ایران را نمی دهند.

سرلشکر ایزدی تأکید کرد: امروز کار به جایی رسیده که آمریکا با توجه به این قدرت مقابل با ایران را ندارد مسئول دیپلماسی ما را تحریم می کند که این نشان دهنده ضعف و تضعیف قدرت دشمنان است.

وی در ادامه آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن توصیف کرد و گفت: باید با توجه به شرایط امروز جهان و منطقه هوشیاری بیشتری داشته باشیم دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از این نظام و انقلاب است.

ارسال به دوستان
 ارتش اسرائیل خواستار خودداری رسانه‌ها از انتشار محل اصابت موشک‌ها شد فرودگاه بن گوریون تعطیل شد عراق حریم هوایی خود را بست  بخش غربی فضای پروازی کشور بسته شد واکنش ترامپ به حمله موشکی ایران: از حمله اسرائیل به بیروت خوشحال نیستم/ قرار بود اعلام کنم که توافق دوشنبه، سه‌شنبه یا چهارشنبه امضا خواهد شد سپاه: پایگاه رامات دیوید هدف موشک‌های بالستیک قرار گرفت/ عملیات امشب یک اعلام اخطار بود اولین واکنش عراقچی به حمله موشکی ایران به اسرائیل ارتش رژیم صهیونیستی رصد شلیک موشک از ایران را اعلام کرد محسن رضایی: امشب، متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند بیانیه سپاه درپی حمله موشکی به اسرائیل: قبلا اخطار داده بودیم حمله موشکی ایران به اسرائیل/ ترامپ: به ایران می گویم شما موشک هایتان را زدید، برگردید به میز مذاکره ؛ از اسرائیل می خواهم پاسخ ندهد وقوع تیراندازی در نزدیکی محل اقامت تیم ملی انگلیس اثر ارزشمند معماری مدرن سوسیالیستی در بوداپست (+عکس) معماری خلاقانه فضای شغلی در هانوی (+عکس)  وزیر کشور پاکستان زائر حرم کریمه اهل‌بیت(س) شد