فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۱۹-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۳۷۳۶
انتشار: ۱۹:۲۲ - ۱۹-۰۵-۱۳۹۸

مرخصی خودروهای اروندی به 2 ماه افزایش یافت

مرخصی خودروهای اروندی به 2 ماه افزایش یافت

استاندار خوزستان از افزایش زمان مرخصی خودورهای پلاک اروندی به مدت زمان دو ماه خبر داد و گفت: با موافقت گمرک ایران، مدت زمان مرخصی خودروهای اروندی دو ماه شد.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با موافقتی که از سوی رییس کل گمرک ایران صورت گرفت، زمان مرخصی خودروهای اروندی به دو ماه افزایش یافت.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی ویژه استان خوزستان و در راستای رفاه حال شهروندان و درخواست های مکرری که در این زمینه وجود داشت پیگیر افزایش زمان مرخصی خودروهای پلاک اروند شدیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با مکاتبات و پیگیری هایی که در این زمینه صورت گرفت سرانجام مجوز رسمی افزایش مرخصی خودروهای پلاک اروندی از یک ماه به دو ماه از سوی گمرک ایران صادر شد.

شریعتی عنوان کرد: این مرخصی با فاصله زمانی حداقل یک ماهه و دو مرتبه در سال به دارندگان این خودروها، اختصاص داده می شود و شهروندان می توانند از این مزیت ایجاد شده استفاده کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
حسین شریعتمداری: آقایان قالیباف و عراقچی! با چه توجیهی می خواهید تنگه هرمز را به روی کشتی های امریکا، اسرائیل و کشورک های عرب باز کنید؟ مجموعه شعرهای کوتاه شفیعی کدکنی منتشر شد مرجانه گلچین با کت‌وشلوار کرم در پردیس کوروش (+عکس) تخم‌مرغ قهوه‌ای بهتر است یا تخم‌مرغ سفید؟ / پاسخ علم به یک باور رایج منظرۀ شوشتر و «بند قیصر» در دوران قاجار فرهیختگان: مذاکره کنونی برای «پایان‌دادن به جنگ» است نه «هم‌زیستی مسالمت‌آمیز» با آمریکا قانون ۳ ثانیه که هر راننده‌ای باید بداند تقویم روز اتاق آرامش لینکلن در قلب نیویورک / به سوی مدیتیشن، برای فرار از بحران چرا استفاده طولانی‌مدت از داروهای ضد‌افسردگی خطرناک است؟ خشک‌ترین بیابان غیرقطبی زمین ۲۰ میلیون سال قدیمی‌تر از حد تصور قبل است بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده نقره در جهان در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) طول عمر استاندارد گیربکس اتوماتیک چند کیلومتر است؟ عکس دسته‌جمعی عده‌ای از مردم «خرمشهر» در زمان ناصرالدین شاه از «بزغاله‌پارتی» تا «خوراک لوبیای اشکانی»؛ نگاهی به خوراک ایرانیان باستان