فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۳۰-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۵۳۳۱
انتشار: ۱۴:۴۱ - ۳۰-۰۵-۱۳۹۸

زنی که 4 نفر را با سیانور کشت: عذاب وجدان داشتیم

زنی که متهم است چهار نفر را با خوراندن قرص سیانور به قتل رسانده است، بعد از دستگیری ادعا کرد او عامل این جنایت نیست.

به گزارش عصر ایران به نقل از شرق، کارآگاهان پلیس آگاهی ملایر روز اول مرداد در جریان مرگ زن و مردی در یک خانه قرار گرفتند و وقتی موضوع را بررسی کردند متوجه شدند این زن و مرد قرص سیانور مصرف کرده‌اند.
 
این در حالی بود که همسر مرد کشته‌شده به نام الهام، در منزل حضور نداشت و ردی از او نبود. به همین دلیل کارآگاهان موضوع را مشکوک تشخیص دادند تا اینکه به آنها خبر رسید زنی جوان که جنینی هشت ماهه داشته، بعد از انتقال به بیمارستان جان باخته و معلوم شد او نیز قرص سیانور مصرف کرده است.

کارآگاهان با پیگیری موضوع فهمیدند این زن همسر برادر الهام است. از طرفی معلوم شد زنی که جسدش در خانه پیدا شده از دوستان الهام بود. کشته‌شدن شوهر، زن برادر و دوست الهام نشان می‌داد این زن 38 ساله در ماجرا نقش دارد. این‌گونه بود که او به‌عنوان مظنون اصلی قتل تحت تعقیب قرار گرفت اما بررسی‌ها نشان داد او ملایر را ترک کرده و به مشهد رفته است.
 
کارآگاهان به ردیابی متهم ادامه دادند تا اینکه پی‌بردند او قصد دارد با هواپیما از مشهد به تهران سفر کند. این در حالی بود که نام او در میان مسافران ثبت نشده بود. افسران جنایی که عکس و مشخصات الهام را در اختیار داشتند، با حضور در فرودگاه، او را که از هویت جعلی استفاده کرده بود، شناسایی کردند. این زن همراه خود یک کپسول سیانور داشت اما قبل از اینکه بتواند از آن استفاده کند، دستگیر شد و بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت.

الهام اتهام قتل را رد کرد و گفت: من پسری یک ساله داشتم که بیمار شد. وقتی می‌خواستم او را به بیمارستان ببرم مادرشوهرم مخالفت کرد و گفت بچه را برای هر مریضی کوچکی بیمارستان نمی‌برند. همین ممانعت او از درمان فرزندم باعث شد حال پسرم بدتر شود تا اینکه بالاخره او را به بیمارستانی بردم که زن برادرم در آنجا پرستار بود. در بیمارستان هم بعد از معاینه پسرم او را مرخص کرد اما حالش وخیم‌تر شد و در نهایت 15 روز پیش جان باخت.
 
متهم در ادامه اعترافاتش گفت: بعد از مرگ پسرم من، زن برادر و شوهرم دچار عذاب وجدان شدیم و تصمیم گرفتیم خودکشی کنیم. به همین‌دلیل من از ملایر با اتوبوس به تهران آمدم و از ناصر‌خسرو چند کپسول سیانور خریدم. سپس به شهر خودمان برگشتم و کپسول‌ها را به زن برادر و شوهرم دادم اما روز حادثه دوستم نیز به‌طور اتفاقی به خانه ما آمد و او هم از همان کپسول به‌اشتباه مصرف کرد و باعث شد او هم جانش را از دست بدهد.
 
سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی ملایر، درباره این پرونده گفت: تاکنون اعتراف‌ها و ادعاهای این زن ثابت نشده است و علاوه بر عذاب وجدان به خاطر مرگ فرزند، انگیزه مالی نیز در بروز این قتل تأثیر داشته که این فرضیه ازسوی پلیس در دست بررسی است.سرهنگ سلگی توضیح داد: بازجویی از متهم در پلیس آگاهی ملایر در حال انجام است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سیانور ، ملایر
ارسال به دوستان
شاپور رحیمی، مدیر پیشین مرکز حفظ و اشاعه موسیقی درگذشت بزرگ‌ترین حسرت مشترک نیمی از زنان جهان هیات عَلَم در تاسوعای ارومیه مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران