فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۶۱۵۸
انتشار: ۲۱:۳۴ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۸

دوپینگ ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران مثبت شد

دوپینگ ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران مثبت شد

تست دوپینگ وزنه‌بردار جوان ایران از سوی فدراسیون جهانی مثبت اعلام شد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اعلام کرد تست دوپینگ ملی‌پوش جوان ایران مثبت شده است.

فدراسیون جهانی نوشت: در نمونه تست دوپینگ محمد حسینی وزنه‌بردار ایران ماده ممنوعه اکسی متولون وجود داشته است و این وزنه‌بردار به دلیل نقض قوانین ضد دوپینگ تعلیق است. فدراسیون جهانی تا زمانی که پرونده بسته شود اظهار نظری نمی‌کند.

محمد حسینی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که خردادماه در فیجی برگزار شد نایب قهرمان دسته ۸۹ کیلوگرم شده بود.

برچسب ها: دوپینگ
ارسال به دوستان
شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید!