فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۲ - ۲۷-۰۶-۱۳۹۸
کد ۶۸۹۴۲۰
انتشار: ۰۵:۰۲ - ۲۷-۰۶-۱۳۹۸

اعتصاب ده‌ها هزار نفر از کارکنان جنرال موتورز

اعتصاب ده‌ها هزار نفر از کارکنان جنرال موتورز

حدود پنجاه هزار نفر از کارکنان جنرال موتورز برای دومین روز متوالی از کار خود دست کشیدند و اعتصاب کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، ده‌ها هزار نفر از کارکنان بزرگترین شرکت خودروسازی آمریکا اعتصاب کرده اند.

اعتصاب کارکنان شرکت جنرال موتورز همچنان ادامه دارد. این درحالی است که گفتگو‌ها برای پایان یافتن این اعتصاب همچنان ادامه دارد. جنرال موتورز بزرگترین شرکت خودروسازی آمریکا به شمار می‌رود. گفتگو‌های شب گذشته نیز نتوانست به راه حلی برای پایان این اعتصاب منجر شود. حدود پنجاه هزار نفر از کارکنان جنرال موتورز برای دومین روز متوالی از کار خود دست کشیدند و اعتصاب کردند.
آن‌ها افزایش حقوق و بهبود مفاد قراردادهایشان را خواستار هستند. آن‌ها می‌گویند ده سال پیش توانستند جنرال موتورز را پس از ورشکستگی نجات بدهند و حالا این شرکت به آن‌ها مدیون است. مقر اصلی شرکت جنرال موتورز در شهر فلینت در ایالت میشیگان است. مردم نیز از اعتصاب کارکنان جنرال موتورز حمایت می‌کنند.

برچسب ها: جنرال موتورز
ارسال به دوستان
دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند» معابد یونان در برابر روم؛ تقابل کمال هندسی و شکوه امپراتوری (+اینفوگرافیک) تاریخ به روایت تصویر / لحظه بازداشت چه گوارا در بولیوی شاهکار تلسکوپ اقلیدس: ثبت پرجزئیات‌ترین تصویر از قلب راه شیری با ۲۶ ساعت رصد(+عکس) چند قدم در روز برای جبران ساعت‌ها نشستن کافی است؟