فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۱۷۶۰
انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۸

چرایی جمع‌آوری دوچرخه‌ از سطح شهر تهران

چرایی جمع‌آوری دوچرخه‌ از سطح شهر تهران

بیدود

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به پرسش برخی شهروندان در خصوص علت جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود در پاسخ به پرسش برخی شهروندان در خصوص علت جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر نوشت: ‏دوچرخه‌های «‎بیدود» به دلیل جلوگیری از صدمات متصور در ناآرامی‌های اخیر جمع‌آوری شدند و باید در اسرع وقت آماده بهره‌برداری شهروندان شوند.
 
وی ادامه داد: این شرکت در برابر ودیعه مشتریان مسئولیت دارد و باید به تعهدات خود عمل کند. ‎شهرداری نیز کماکان به حمایت‌های خود از این حرکت ادامه می‌دهد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دوچرخه ، شهرداری
ارسال به دوستان
فعال سیاسی اصلاح‌طلب: پیش‌نویس تفاهم با آمریکا ۲۳ بار در حاکمیت چرخیده است/ پیام رهبری تذکر برای عدم خوش‌باوری بود  پارادوکسِ استعداد و شکست؛ چرا فوتبال ایران در مسیر جهانی‌شدن متوقف می‌شود؟ کاظمی: زمان امتحانات نهایی تغییر نمی‌کند یک نام، دو دنیای متفاوت؛ تفاوت های شگفت انگیز فیل آفریقایی و آسیایی که نمی دانستید! (+اینفوگرافیک) عدد ۳ دست از سر تیم ملی فوتبال ایران برنداشت؛ حتی در آخرین ثانیه افت رتبه تمام دانشگاه‌های ایرانی در کیو اس ۲۰۲۷؛ پیشروی عربستان و امارات (+جدول) Le MANSORY؛ یکی از متفاوت ترین پروژه های منصوری (+تصاویر) مغز مصنوعی ساختیم /یک موفقیت بزرگ علمی برای ایران حمله پهپادی و موشکی مجدد به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری) به این دلیل وسط تابستان سرما می‌خوریم / آیا باد کولر باعث سرماخوردگی می‌شود؟ تاریخ به روایت تصویر / کارزار انتخاباتی حزب نازی برای انتخابات رایشتاگ ایکس-۶۵ وارد مرحله نهایی ساخت شد؛ هواپیمایی که بدون سطوح کنترل پرواز می‌کند ایران رسما از جام جهانی حذف شد