فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۳۱۰۶
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۸

راه‌اندازی مجدد خط مسافری چابهار - مسقط عمان

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که تا یک ماه آینده خط مسافری مسقط- چابهار دوباره راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مجدد خط مسافری چابهار-مسقط بعد از 2 سال وقفه

به گزارش ایرنا، «سیدحسن ابراهیمی» صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بندر شهید کلانتری چابهار، گفت: خط مسافری مسقط - چابهار دو سال بود که متوقف شده بود اما از اواسط دی ماه‌ دوباره با کشتی‌های با ظرفیت ٢٤٠ نفر و حمل ٤٠ خودرو راه‌اندازی خواهد شد.

وی این تصمیم را در راستای استفاده از ظرفیت بندر چابهار در امر جابه‌جایی مسافر بین کشورهای همسایه دانست و گفت: مسافرت دریایی بین بندرچابهار و بنادر اطراف رونق می‌گیرد.

معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که اکنون بندر شهید کلانتری پنج پست اسکله دارد که چهار پست اسکله برای ارائه خدمات به شناورهای سنتی و اسکله شماره پنج مخصوص کشتی هایی با ظرفیت ٣٠ هزار تن است که می‌توانند در این بندر پهلوگیری کنند.

وی متذکر شد که بیشتر حجم ظرفیت بندر چابهار نه در بندر شهید کلانتری بلکه در بندر شهید بهشتی وجود دارد و گفت: در طرح توسعه بندر شهید بهشتی قرار است این بندر به بندر شهیدکلانتری متصل شود تا شرایط تردد کشتی ها در بندر شهید کلانتری آسان شود.

ابراهیمی در خصوص افرایش نرخ بنزین بر حمل و نقل دریایی نیز گفت: سهمیه‌بندی بنزین بر نرخ تردد کشتی‌های بزرگ دیزلی تاثیری نداشت و تنها قایق‌های صیادی که از بنزین استفاده می‌کنند مشمول نرخ‌های جدید شدند که سازمان شیلات در طرحی در پی دیزلی کردن قایق‌های صیادی است.معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که تا یک ماه آینده خط مسافری مسقط- چابهار دوباره راه‌اندازی می‌شود.

«سیدحسن ابراهیمی» صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بندر شهید کلانتری چابهار، گفت: خط مسافری مسقط - چابهار دو سال بود که متوقف شده بود اما از اواسط دی ماه‌ دوباره با کشتی‌های با ظرفیت ٢٤٠ نفر و حمل ٤٠ خودرو راه‌اندازی خواهد شد.

وی این تصمیم را در راستای استفاده از ظرفیت بندر چابهار در امر جابه‌جایی مسافر بین کشورهای همسایه دانست و گفت: مسافرت دریایی بین بندرچابهار و بنادر اطراف رونق می‌گیرد.

معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که اکنون بندر شهید کلانتری پنج پست اسکله دارد که چهار پست اسکله برای ارائه خدمات به شناورهای سنتی و اسکله شماره پنج مخصوص کشتی هایی با ظرفیت ٣٠ هزار تن است که می‌توانند در این بندر پهلوگیری کنند.

وی متذکر شد که بیشتر حجم ظرفیت بندر چابهار نه در بندر شهید کلانتری بلکه در بندر شهید بهشتی وجود دارد و گفت: در طرح توسعه بندر شهید بهشتی قرار است این بندر به بندر شهیدکلانتری متصل شود تا شرایط تردد کشتی ها در بندر شهید کلانتری آسان شود.

ابراهیمی در خصوص افرایش نرخ بنزین بر حمل و نقل دریایی نیز گفت: سهمیه‌بندی بنزین بر نرخ تردد کشتی‌های بزرگ دیزلی تاثیری نداشت و تنها قایق‌های صیادی که از بنزین استفاده می‌کنند مشمول نرخ‌های جدید شدند که سازمان شیلات در طرحی در پی دیزلی کردن قایق‌های صیادی است.

برچسب ها: چابهار ، مسقط
ارسال به دوستان
جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد