فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۳-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۸۵۵۹
انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۳-۱۰-۱۳۹۸

گاز گرفتگی در کرمانشاه ۳ قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مرگ ۳ نفر به علت گاز گرفتگی در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در محله آقاجان کرمانشاه، مأموران کلانتری سعدی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشاهده شد که مادری حدوداً ۴۵ ساله و فرزند ۲۰ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در موردی دیگر نیز پس از دریافت گزارشی در خصوص فوت زنی ۶۰ ساله در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، مأموران در منزل این خانم حضور یافته و مشخص شد وی نیز بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی همچنین از انتقال هر ۳ جسد به پزشکی قانونی برای بررسی‌های دقیق‌تر خبر داد.

وی در پایان از شهروندان خواست حتماً وسایل گرمایشی خود را کنترل و نسبت به سالم بودن دودکش‌های آن مطمئن باشند.

برچسب ها: گازگرفتگی ، کرمانشاه
ارسال به دوستان
چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است