فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۹۲۵۳
انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۸

گازگرفتگی ۲۵ نفر در تالار عروسی در مرودشتِ شیراز

 ۲۵ نفر در اثر گازگرفتگی در یک تالار عروسی در مرودشت دچار مسمومیت و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایرنا، سرپرست مرکز اورژانس مرودشت جمعه اعلام کرد: بر اثر نشت گاز منو اکسید کربن در تالار عروسی در جاده بند امیر ۲۵ نفر از میهمانان دچار مسمومیت شدند.

دکتر مهران غلامی افزود: مصدومان به بیمارستان شهید مطهری مرودشت انتقال داده شدند.

وی اظهارداشت: شهروندان قبل از راه اندازی وسایل گرمایشی، از وضعیت مناسب مسیر دودکش ساختمان و عدم نشتی و اتصال صحیح لوله‌ها اطمینان حاصل کنند.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع است.

برچسب ها: گازگرفتگی ، مرودشت ، شیراز
ارسال به دوستان
انتقاد "دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری" از بیانیه "برخی خبرگان" درباره مذاکرات تداوم موفقیت‌های بیمه ملت در حوزه اتکایی / تمدید مجوزهای قبولی اتکایی از داخل و خارج کشور سقوط یک بالگرد تاسیسات نفتی عربستان با 14 کشته نیاز روزانه به پروتئین چقدر است و مصرف «پودر پروتئین»، مفید است یا مضر؟ قصه‌ها از اختلال عبور می‌کنند آبزرور خبر داد: علاقه نخست‌وزیر مستعفی انگلیس به دبیرکلی ناتو اصلاح دوباره تقویم آموزشی و زمان امتحانات دانشگاه تهران ثبت ۳۷۶ زمین‌لرزه در سراسر کشور طی خرداد ۱۴۰۵ تام هاردی بازیگر با اسم مستعار یک آلبوم رپ منتشر خواهد کرد مرسدس بنز نایاب ئی- کلاس که باید در ژاپن سراغش را گرفت (+عکس) تصاویری هوایی از کلان‌شهری استراتژیک در محل تلاقی رودهای نیل هشدار جدی پلیس آگاهی نسبت به کلاهبرداری با وعده وام فوری رئیس‌جمهور در دیدار با آیت‌الله کریمی جهرمی: دولت برای بهبود معیشت مردم مصمم است سقوط بالگرد آرامکو در عربستان با ۱۴ کشته تجلی مفهوم «سبک‌وزنی» در معماری / فورت سالونگا، نیویورک (+عکس)
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟