کد خبر ۷۱۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۰۸۴۴
انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۸

ظریف خطاب به ترامپ: تنها جای مذاکره، میز ۱+۵ است

ظریف خطاب به ترامپ: تنها جای مذاکره، میز ۱+۵ است

وزیر امور خارجه در پیامی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا، گفت تلاش واشنگتن برای گفت‌وگوی دوجانبه با تهران خوش‌خیالی است و هرگونه گفت‌وگویی تنها در چارچوب گروه ۱+۵ و مشروط به بازگشت به وضعیت پیش از سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه با انتشار پیامی خطاب به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، تأکید کرد که واشنگتن تنها در چارچوب گروه ۱+۵ و در صورت بازگشت به وضعیت پیش از سال ۲۰۱۷، امکان گفت‌وگو با تهران را خواهد یافت.

ظریف در توییتر نوشت: «دونالد ترامپ هنوز رؤیای دیدار دوجانبه را دارد تا میلش به "توافق ترامپ" را ارضا کند. این خوش‌خیالی است. تنها جا برای مذاکره، میز ۱+۵ (میزی که او ترک کرد) است و بازگشت به وضعیت پیش از ۲۰۱۷ و جبران خسارات ایران.»

برچسب ها: ترامپ
ارسال به دوستان
چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است