فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۱۱۸۷
انتشار: ۲۱:۲۸ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۸

فرهاد مجیدی: به احترام بازیکنانم می‌ایستم

فرهاد مجیدی: به احترام بازیکنانم می‌ایستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش در دیدار با نماینده قطر گفت: به احترام این بازیکنان و عملکرد خوبی که داشتند می ایستم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۵ بر صفر تیمش برابر الریان قطر گفت: تیم الریان بازیکنان بسیار بزرگی دارد و همیشه در آسیا به عنوان یک تیم بزرگ از آن نام می برند. فکر نمی کردیمچنین نتیجه ای به دست بیاوریم. در چند وقت گذشته مشکلات زیادی داشتیم که فقط من و بازیکنانم از آن خبر داشتیم.

وی ادامه داد: تنها جمله ای که می توانم بگویم این است که می توانم به احترام بازیکنانم بایستم و از آنها به خاطر این بازی زیبا تشکر کنم.

مجیدی در مورد عملکرد مهدی قائدی که مورد پرسش یک خبرنگار عربی قرار گرفت به شوخی گفت: ما در تیمم مان مهدی نداریم. او نیمار است!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نتیجه بازی نشان می دهد که کدام تیم برتر بوده است. با احترامی که برای تیم الریان قائل هستم اما یک سروگردن از این تیم بالاتر بودیم.

برچسب ها: فرهاد مجیدی
ارسال به دوستان
شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید!