فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۲۷-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۴۰۸۶
انتشار: ۱۹:۲۴ - ۲۷-۱۱-۱۳۹۸

سخنگوی صنعت برق: خاموشی‌ها برطرف شد

سخنگوی صنعت برق: خاموشی‌ها برطرف شد

سخنگوی صنعت برق با تقدیر از هم‌وطنانی که در کاهش مصرف برق و گاز همکاری کردند و تشکر از هماهنگی خوب شرکت‌های ملی گاز و نفت ایران با صنعت برق، از برطرف شدن بخش عمده‌ای از خاموشی های ناشی از محدودیت سوخت نیروگاه ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، مصطفی رجبی، در حال حاضر و باکاهش مصرف انرژی که ناشی از همکاری هموطنان در سراسر کشور بود، تاکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی نفت، خاموشی ها برطرف شد.

رجبی با بیان این که افزایش مصرف انرژی (برق و گاز) در بخش خانگی باعث خاموشی‌های پراکنده در کشور شده بود، از همه مشترکان خواست که در روزهای آینده نیز با رعایت مصرف بهینه، پرسنل صنعت برق و گاز را در تداوم خدمت رسانی یاری کنند.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به ضرورت تداوم همکاری مردم در کاهش مصرف برق و گاز تاکید کرد: استفاده بیشتر از نور طبیعی و خاموش کردن لامپ های اضافی، تنظیم وسایل گرمایشی در دمای آسایش، پوشیدن لباس گرم در منزل و جلوگیری از هدر رفت انرژی نسبت به کاهش مصرف انرژی در زمستان راهکارهای ساده و بدون هزینه برای عبور از این شرایط است.

برچسب ها: صنعت برق
ارسال به دوستان
خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و بوسنی و البته کانادا! ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن