فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۴-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۵۱۲۲
انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۴-۱۲-۱۳۹۸

کارمندِ مبتلا به کرونا در کره جنوبی، شرکت سامسونگ را تعطیل کرد

کارمندِ مبتلا به کرونا در کره جنوبی، شرکت سامسونگ را تعطیل کردشرکت سامسونگ کره جنوبی در پایان روز گذشته اعلام کرد یکی از کارمندان کارخانه تولید گوشی سامسونگ در شهر گومی در جنوب شرق کره به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل این کارخانه فعلا تعطیل شده است.

به گزارش ایلنا، شرکت سامسونگ کره جنوبی، به خاطر ابتلای یکی از کارمندان به بیماری کرونا، اعلام تعطیلی کرده است.

این شرکت که بزرگترین تولیدکننده گوشی تلفن همراه در جهان به شمار می‌رود، گفت: خط تولیدی که این کارمند در آن کار می‌کرده تا روز ۲۵ فوریه تعطیل شده است.

در بیانیه سامسونگ آمده است شرکت کره‌ای تمام کارمندانی که با کارمند مبتلا برخورد داشته‌اند را در قرنطینه قرار داده و قصد دارد از آنها آزمایش بگیرد. کارمندان این شرکت در دوران مرخصی اجباری، حقوق خود را کامل دریافت خواهند کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم