فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۸-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۶۰۵۸
انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۸-۱۲-۱۳۹۸

بیرانوند: اگر بی‌انگیزه بودم، نیم‌فصل می‌رفتم

بیرانوند: اگر بی‌انگیزه بودم، نیم‌فصل می‌رفتم

دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید بی‌انگیزه نیست و تمرکزش را از دست نداده و صرفا با تصمیم کادرفنی نیمکت نشین شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل شهرخودرو گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. به تیم و کادرفنی تبریک می‌گویم. جای هواداران خیلی خالی بود. امشب یک بازی فینال گونه داشتیم. به قول آقای گل محمدی، ما برای کسب جام به میدان رفتیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز شیرین را به دست بیاوریم.

او درباره اینکه آیا از نیمکت‌نشینی در این دیدار ناراحت است، اظهار کرد:صلاحدید کادرفنی بود که امروز هم بازی نکنم. تمام سعی و تلاش خودم را می‌کنم که در آینده به پرسپولیس کمک کنم. ناراحت نشدم و مهم این بود که تیم ما برد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس درباره دریافت ۶ گل در سه بازی و اینکه گل‌محمدی کل تیم را در دریافت این‌ گل‌ها مقصر دانسته و کسی را از این حیث مقصر نمی‌داند، گفت: همان حرفی گل‌محمدی می‌گوید درست است. هر تیمی با تلاش همه مسئولان و بازیکنان خود برنده می‌شود و در شکست هم همینطور است. نیمکت‌نشینی من تصمیم کادرفنی بود و گل‌محمدی درباره دروازه‌بان‌ها تصمیم‌گیر است.

بیرانوند در واکنش به اینکه برخی می‌گویند او به علت انتقال به اروپا بی‌انگیزه شده و تمرکز ندارد، گفت: تا الان در کدام بازی تمرکز نداشته‌ام؟ من اگر بی‌انگیزه بودم در همان نیم‌فصل دوم می‌رفتم. من ماندم که تیم قهرمان شود. برای خودم هم خوب است. دوست دارم با قهرمانی بروم. می‌دانستم تیمم قهرمان می‌شود و صحبتی که با آنتورپ داشتم این بود که آخر فصل بیایم. تا الان شرایط خوبی داشتم.

برچسب ها: بیرانوند
ارسال به دوستان
چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود"